Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Gierzwałd: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Domkowo - Szczepankowo - Glądy
Numer ogłoszenia: 23924 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie , Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grunwald.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami Domkowo - Szczepankowo - Glądy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1] roboty przygotowawcze na terenie budowy (geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, wykonanie niwelacji terenu, zagospodarowanie terenu budowy, wykonanie przyłączy do sieci infrastruktury technicznej na potrzeby budowy), a także prace polegające na niezbędnych wycinkach zadrzewień i zakrzaczeń, jak również umieszczenie na budowie tablicy informacyjnej. 2] roboty ziemne i montażowe (przeciski/przewierty/przekopy, wykopy, ułożenie i montaż rurociągów, zgodnie z projektem budowlanym i ST wykonania i odbioru robót). 3] wykonanie próby szczelności i dezynfekcji wybudowanej sieci; 4] uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 5] sporządzenie dokumentacji odbiorowej (w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane (obowiązkowo) od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowo-cenowym, należy złożyć (obowiązkowo): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 3 do siwz]. 3.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-3 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 3 do siwz] 4. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy [załącznik Nr 2 do siwz]. 5. Informację o doświadczeniu i uprawnieniach, skierowanego do wykonania zamówienia kierownika budowy (Potencjał kadrowy - [załącznik Nr 4 do siwz]), z załączonymi odpisami nadanych uprawnień zawodowych - obowiązkowo Kierownik budowy, który musi posiadać również aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995r. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez GINB. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie. 7. Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej z wyszczególnieniem jednostkowych nakładów rzeczowych i kosztów pośrednich wg. przedmiaru robót - [załącznik Nr 7 do siwz]. Dokument dodatkowy: dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymaganych w postępowaniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wówczas podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane dokumenty i oświadczenia składa każdy podmiot bądź osoba. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem konsorcjum. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez Pełnomocnika. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę; nie dotyczy dokumentu pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grunwald.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy Grunwald
Gierzwałd 33
14-107 Gierzwałd.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Grunwald, pok. Nr 1, Sekretariat I piętro w godz. 8:00 - 14:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.