To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Poznań: Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.273.00124.2012 z dnia 29.11.2012 roku
Numer ogłoszenia: 239248 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106221 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.273.00124.2012 z dnia 29.11.2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.273.00124.2012 z dnia 29.11.2012 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Zagospodarowanie terenu w zakresie remontu drogi wewnętrznej z miejscami postojowymi, izolacji ścian piwnic, remontu części pomieszczeń piwnicznych - nieruchomość przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) prace malarskie, 2) prace drogowe, 3) prace posadzkarskie. 3. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu, a poziom hałasu w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku nie przekroczy 45 dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000), 2) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 3) udzielił 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane prace budowlane; 4) udzielił gwarancji producenta na zamontowane urządzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA TADEUSZ ŚLEDŹ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA TADEUSZ ŚLEDŹ
- Firma Usługowo Budowlana Tadeusz Śledź, ul. Niegolewskich 27/4, 60-231 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7082,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8711,97
Oferta z najniższą ceną: 8711,97 / Oferta z najwyższą ceną: 8711,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie prac budowlanych wykonywanych podczas realizacji umowy nr ZP.273.00124.2012 z dnia 29.11.2012 r., będącej wynikiem przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Zagospodarowanie terenu w zakresie remontu drogi wewnętrznej z miejscami postojowymi, izolacji ścian piwnic, remontu części pomieszczeń piwnicznych - nieruchomość przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Prace przewidziane do realizacji dotyczą powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i obejmują swoim zakresem: 1) prace malarskie, w tym: a) malowanie pasów na kosce brukowej wyznaczających miejsca postojowe dla pojazdów, b) malowanie na kosce brukowej kopert wraz ze znakiem zakazu postoju dla pojazdów, oznakowania należy wykonać farbą białą chlorokauczukową przeznaczoną do nawierzchni drogowych, po wcześniejszym przygotowaniu nawierzchni. Szerokość pasów około 12 cm (jak szerokość kostki brukowej); 2) prace drogowe polegające na uzupełnieniu nawierzchni kostką brukową, o powierzchni około 1,05 m2, identyczną z już położoną; 3) prace posadzkarskie, w tym: a) wykonanie wylewki samopoziomującej, b) gruntowanie wylewki samopoziomującej, c) ułożenie płytek gresowych wraz z cokolikami, d) podcięcie drzwi stalowych z osadzeniem w nich kratki wentylacyjnej. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Budziszewice
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.