eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługi w zakresie doradztwa psychologiczno-pedagogicznego i socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Chełm: Usługi w zakresie doradztwa psychologiczno-pedagogicznego i socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 239222 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 5 im. ks. St. Staszica w Chełmie , ul. Jagiellońska 29, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5632838, faks 82 5632838.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz5-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie doradztwa psychologiczno-pedagogicznego i socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie doradztwa psychologiczno-pedagogicznego i socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . 2.Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: Zadanie 1 - usługi w zakresie indywidualnego doradztwa psychologicznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . Zadanie 2 - usługi w zakresie indywidualnego doradztwa pedagogicznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . Zadanie 3 - usługi w zakresie indywidualnego doradztwa socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego . 3. Zakres zamówienia obejmuje, w przypadku: 1) Zadania 1: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 60 uczestników projektu w zakresie kształtowania umiejętności społecznych, rozwoju osobistego, komunikacji interpersonalnej. b) Poradnictwo powinno obejmować zagadnienia dotyczące: -asertywności, -komunikacji, -wzmocnienia samooceny i poczucia własnej wartości, -radzenia sobie ze stresem, -nauki stawiania sobie celów i sposobów ich osiągania, -kształtowania umiejętności rozwiązywania konfliktów, -pomoc w przezwyciężaniu trudności szkolnych, osobistych i życiowych. c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu poradnictwa z podaniem szczegółowego zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. d) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), e) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu. 2) Zadania 2: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa pedagogicznego dla 60 uczestników projektu w zakresie: - dokonanie rzetelnej oceny sytuacji wychowawczej ucznia w szkole - pomoc w realizacji obowiązku szkolnego - poznanie warunków życia i nauki sprawiających trudności w realizacji obowiązków szkolnych - organizowanie pomocy w wyrównywaniu braków - pomoc w budowaniu prawidłowych relacji między uczniem i nauczycielami - pomoc w budowaniu prawidłowych relacji między rówieśnikami b) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu poradnictwa z podaniem zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. c) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), d) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu. 3) Zadania 3: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa socjoterapeutycznego dla 60 uczestników projektu w stwarzającego Beneficjentom warunki umożliwiające zmianę sądów o rzeczywistości, sposobów zachowania i odreagowanie emocjonalne w celu eliminowania poziomu zaburzeń w zachowaniu oraz wspieranie rozwoju społecznego. b) poradnictwo powinno wspierać wszechstronny rozwój i wzmacniać osobowość poprzez realizację: - celów edukacyjnych - pomoc w uświadomieniu sobie własnych trudności i ograniczeń oraz potencjału i możliwości zmiany: - poznawanie mechanizmów uzależnień - uczenie się rozpoznawania emocji - zapoznanie z chorobami społecznymi - uczenie się technik pracy umysłowej - uczenie się pełnienia określonych ról społecznych - zdobywanie umiejętności przekazywania własnej wiedzy celów rozwojowych: -zdobywanie wiedzy o świecie -rozwijanie indywidualnych zamiłowań i zainteresowań -rozbudzanie świadomości -rozwijanie świadomości przynależności do grup społecznych -rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów osobistych -rozwijanie światopoglądu c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu poradnictwa z podaniem szczegółowego zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. d) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), e) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przyapadku zadania 1,2 i 3 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,w szczególności dysponują : a) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii- zadanie 1, b) co najmniej jedną osobą posiadającą wyksztalcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki - zadanie 2, c) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami do prowadzenia zajęć z socjoterapii - zadanie 3. Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3, b)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3. Przedłożony wykaz powinien zawierać : -co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii- zadanie 1, - co najmniej jedną osobą posiadającą wyksztalcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki - zadanie 2, - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami do prowadzenia zajęć z socjoterapii - zadanie 3. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku zadania 1,2 i 3 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zarówno w przypadku zadanoia 1,2 i 3 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), odpowiednio dla zadania 1,2 i 3. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczna i finansową Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z oferta stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2. Jeżeli najkorzystniejsza ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiany osobowe: - zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w SIWZ spowodowane: a) niewywiązywaniem się z obowiązków wynikających z umowy, b) inną przyczyną niezależną od Wykonawcy (np. rezygnacją), c) śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności zmiana osób będzie wymagała pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. 2)Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana: - następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia na usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, - zmianą harmonogramu realizacji projektu w odniesieniu do przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsz5.chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespołu Szkół Zawodowych nr 5 im. ks. St. Staszica, sekretariat, ul. Jagiellońska 29, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Zawodowych nr 5 im. ks. St. Staszica, ul. Jagiellońska 29, 22-100 Chełm (parter) lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Energia Kompetencji współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi w zakresie indywidualnego doradztwa psychologicznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa psychologicznego dla 60 uczestników projektu w zakresie kształtowania umiejętności społecznych, rozwoju osobistego, komunikacji interpersonalnej. b) Poradnictwo powinno obejmować zagadnienia dotyczące: asertywności, komunikacji, wzmocnienia samooceny i poczucia własnej wartości, radzenia sobie ze stresem, nauki stawiania sobie celów i sposobów ich osiągania, kształtowania umiejętności rozwiązywania konfliktów, pomoc w przezwyciężaniu trudności szkolnych, osobistych i życiowych. c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu poradnictwa z podaniem szczegółowego zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. d) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), e) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi w zakresie indywidualnego doradztwa pedagogicznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa pedagogicznego dla 60 uczestników projektu w zakresie: dokonanie rzetelnej oceny sytuacji wychowawczej ucznia w szkole pomoc w realizacji obowiązku szkolnego poznanie warunków życia i nauki sprawiających trudności w realizacji obowiązków szkolnych organizowanie pomocy w wyrównywaniu braków pomoc w budowaniu prawidłowych relacji między uczniem i nauczycielami pomoc w budowaniu prawidłowych relacji między rówieśnikami b) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu poradnictwa z podaniem zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. c) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), d) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi w zakresie indywidualnego doradztwa socjoterapeutycznego w ramach realizacji projektu nr POKL.09.02.00-06-101/10-00 pt. Energia Kompetencji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie 378 godzin indywidualnego doradztwa socjoterapeutycznego dla 60 uczestników projektu w stwarzającego Beneficjentom warunki umożliwiające zmianę sądów o rzeczywistości, sposobów zachowania i odreagowanie emocjonalne w celu eliminowania poziomu zaburzeń w zachowaniu oraz wspieranie rozwoju społecznego. b) poradnictwo powinno wspierać wszechstronny rozwój i wzmacniać osobowość poprzez realizację: - celów edukacyjnych - pomoc w uświadomieniu sobie własnych trudności i ograniczeń oraz potencjału i możliwości zmiany: poznawanie mechanizmów uzależnień uczenie się rozpoznawania emocji zapoznanie z chorobami społecznymi uczenie się technik pracy umysłowej uczenie się pełnienia określonych ról społecznych zdobywanie umiejętności przekazywania własnej wiedzy - celów rozwojowych: zdobywanie wiedzy o świecie rozwijanie indywidualnych zamiłowań i zainteresowań rozbudzanie świadomości rozwijanie świadomości przynależności do grup społecznych rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów osobistych rozwijanie światopoglądu c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu poradnictwa z podaniem szczegółowego zakresu tematycznego, sposobów prowadzenia, w tym metod i form prowadzenia zajęć oraz wykorzystywanych narzędzi. d) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości z wykonywanej usługi oraz pełnej dokumentacji, tj. dzienników, list obecności, oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych , inne dokumenty, o które Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ( np.: ankiety ewaluacyjne), e) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy ze specjalistą ds. szkoleń oraz koordynatorem projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.