eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Św. Małgorzaty › Udzielenie Gminie Góra Św. Małgorzaty długoterminowego kredytu z możliwością dopłaty do oprocentowania z WFOŚiGW w Łodzi w wysokości 311.531,00 zł.



Ogłoszenie z dnia 2010-09-02

Góra Św. Małgorzaty: Udzielenie Gminie Góra Św. Małgorzaty długoterminowego kredytu z możliwością dopłaty do oprocentowania z WFOŚiGW w Łodzi w wysokości 311.531,00 zł.
Numer ogłoszenia: 239175 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Św. Małgorzaty , Góra Św. Małgorzaty 44, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. (024) 389 24 00, faks (024) 389 24 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Góra Św. Małgorzaty długoterminowego kredytu z możliwością dopłaty do oprocentowania z WFOŚiGW w Łodzi w wysokości 311.531,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. : Udzielenie Gminie Góra Św. Małgorzaty długoterminowego kredytu z możliwością dopłaty do oprocentowania z WFOŚiGW w Łodzi w wysokości 311.531,00 zł. 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu z dopłatą do oprocentowania kredytu z dziedziny Ochrona Wód i Gospodarka Wodna ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi na realizacje zadania w latach 2010-2011 pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach : Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum - Gmina Góra Św. Małgorzaty w wysokości 311531,00 zł., na następujących warunkach : 1) Planowany termin zawarcia umowy kredytowej - III dekada m-ca września 2010 roku. 2) Karencja w zakresie spłaty rat kapitałowych - 14 m-cy tj. od 20.11.2010 do 31.12.2011 roku. 3) Okres kredytowania - 120 m-cy tj. od dnia uruchomienia I transzy kredytu do 31.12.2020 r. 4) Spłata kapitału - raty kwartalne, pierwsza rata w wysokości 7.031,00 zł., 35 rat w wysokości 8.700,00 zł. - raty płatne do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału każdego roku, - pierwsza rata za I kwartał 2012 roku płatna do 20 marca 2012 roku, - ostania rata za IV kwartał 2020 roku płatna do 20 grudnia 2020 roku. 5) Uruchomienie transz kredytu : - I transza - dnia 20 listopada 2010 roku w wysokości 60.466,00 zł. - II transza - dnia 01 marca 2011 roku w wysokości 205.504,00 zł. - III transza - dnia 01 lipca 2011 roku w wysokości 45.561,00 zł. UWAGA : Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu uruchomienia transzy lub jej wysokości. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności, poinformuje o tym fakcie bank, z dwudniowym wyprzedzeniem. 5) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób : Oprocentowanie kredytu zmienne w wysokości 1,4 stopy redyskonta weksli ogłaszanej przez Narodowy Bank Polski (s.r.w.) obowiązującej w dniu 01.07.2010 roku. Inne koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego w tym: Stała marża podana procentowo niezmienna w okresie kredytowania. Prowizja za uruchomienie kredytu liczona jako % od całej kwoty kredytu płatna jednorazowo przy uruchomieniu pierwszej transzy kredytu. 6) Wskaźnik dopłaty do oprocentowania kredytu na w/w zadanie finansowane z udziałem bezzwrotnych środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej wynosić może 0,60 s.r.w. 7) Odsetki od kwoty wypłaconego kredytu naliczane przez bank podlegają spłacie przez Kredytobiorcę i Fundusz w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca. Kwota spłaty odsetek przez Kredytobiorcę spłacana jest ze środków własnych, a kwota dopłaty do oprocentowania kredytu przyznana Kredytobiorcy przekazywana jest ze środków Funduszu na konto wskazane przez bank, na podstawie miesięcznych bankowych not obciążeniowych : - pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty transzy kredytu i kończy się 30 listopada 2010 r., - kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, - ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 8) Do przetargu mogą przystąpić banki mające podpisaną umowę o współpracy pomiędzy Bankiem a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 9) Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco i deklaracja wekslowa. 10) Spłata kapitału i odsetek według załączonego harmonogramu spłaty kredytu i odsetek - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 11) Dopuszcza się możliwość spłacania większych rat kredytu lub spłat we wcześniejszych terminach w okresie obowiązywania umowy i spłat odsetek za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 12) W przypadku wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to zgodnie z art. 145 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów. 13) Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. Prowizja określona jest w procentach w stosunku do podjętej kwoty kredytu, płatna jednorazowo przy uruchomieniu pierwszej transzy kredytu. 14) Zamawiający, celem wykonania procedur i ocen niezbędnych do złożenia oferty, udostępnia oferentom dokumenty i informacje dot. budżetu Gminy Góra Św. Małgorzaty, które stanowią załącznik numer 5 do SIWZ. 15) Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg. wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. 16) Wykonawca przedstawia projekt umowy kredytowej, który będzie stanowił załącznik do oferty, z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy, wyszczególnionych w niniejszej SIWZ w punkcie XX. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na usługę o wartości poniżej 193 000 EURO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. : posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VI ppkt. 1 SIWZ oraz - wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt. VII SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) Harmonogram spłaty kredytu i odsetek wg. wzorca stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; c) Projekt umowy kredytowej, d) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraswmalgorzaty.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Górze Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Górze Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty 44, pokój numer 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.