eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-02

Gliwice: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Numer ogłoszenia: 239125 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. poniżej 193 tyś euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-0, 30.12.00.00-0, 38.65.20.00-0, 33.22.51.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    dla zad. 1 - stacji komputerowej 1. Potwierdzenie kompatybilności dla modelu komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk z strony), 2. Deklarację zgodności CE, 3. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 4. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu-wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 5. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 6. Certyfikat EPEAT Gold (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. dla zad. 1 - monitora 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu - wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 4. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 5. Certyfikat EPEAT Silver (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. dla zad. 2 - laptop 1. Potwierdzenie kompatybilności dla modelu komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk z strony), 2. Deklarację zgodności CE, 3. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 4. Certyfikat ISO 9001 dla autoryzowanego przez producenta serwisu sprzętu - wymagane oświadczenie producenta o posiadaniu przez podmiot autoryzacji serwisowej, 5. Zgodność z normą Energy Star 5.0 (wydruk z strony www.energystar.gov ), 6. Certyfikat EPEAT Gold (wydruk z strony www.epeat.net ) Wymienione dokumenty mogą zostać dostarczone w języku polskim lub angielskim. Dla zad. 3 drukarka monochromatyczna 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Oświadczenie producenta dot. pochodzenia oferowanego sprzętu z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie Polski oraz dot. objęcia urządzenia pakietem usług gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami w sekcji -Gwarancja-, 4. Zgodność z normą Energy Star (wydruk z strony www.energystar.gov ), Dla zad. 7 1. Deklarację zgodności CE, 2. Certyfikaty ISO 9001 oraz 14001 dla producenta sprzętu, 3. Oświadczenie producenta dot. pochodzenia oferowanego sprzętu z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie Polski oraz dot. objęcia urządzenia pakietem usług gwarancyjnych zgodnie z wymaganiami w sekcji -Gwarancja-, 4. Zgodność z normą Energy Star (wydruk z strony www.energystar.gov ) Dla zad 9 Dla serwera: Certyfikat producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów, CE oraz ISO 14001 oraz oświadczenia wymienione w wymagania technicznych dla zad. 9

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) zmiana jakości (na wyższą) zaoferowanego wyrobu umownego przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) możliwość skorygowania ceny na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmian przepisów celno - podatkowych, c) gdy przedmiot zamówienia określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji, Wykonawca dostarczy produkt nowszy, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określona w specyfikacji oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień, pok. 2001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień, pok. 2001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja komputerowa typu SLIM wraz z monitorem LCD 19 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja komputerowa typu SLIM wraz z monitorem LCD 19 cali, poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - laptop 15,6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - laptop 15,6 cala - poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarka monochromatyczna w technologii LED wraz z rocznym zapasem materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka monochromatyczna w technologii LED wraz z rocznym zapasem materiałów eksploatacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - Skaner stolikowy A4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4 - Skaner stolikowy A4, poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 - projektor multimedialny wraz z kablem sygnałowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - projektor multimedialny wraz z kablem sygnałowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 - telefon DECT + 2 x telefaks 2 z możliwością obsługi przez komputer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - telefon DECT + 2 x telefaks 2 z możliwością obsługi przez komputer , poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - drukarka kolorowa w technologii LED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - drukarka kolorowa w technologii LED, poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - drukarka kolorowa w technologii LED wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - drukarka kolorowa w technologii LED wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - Serwer FUJITSU PRIMERGY PY RX300 S6 gold PSU Hard Disk Architecture 6x3.5cali SAS/SATA z oprogramowaniem oraz Biblioteka Taśmowa Fujitsu ETERNUS LT40, 1xLTO-4HH FC, 12f24 Slot z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Serwer FUJITSU PRIMERGY PY RX300 S6 gold PSU Hard Disk Architecture 6x3.5cali SAS/SATA z oprogramowaniem oraz Biblioteka Taśmowa Fujitsu ETERNUS LT40, 1xLTO-4HH FC, 12f24 Slot z wyposażeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. 10 - USB Extender oraz klawiatury do zastosowań medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - USB Extender oraz klawiatury do zastosowań medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. 11 - Kopiarka cyfrowa wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Kopiarka cyfrowa wraz z materiałami eksploatacyjnymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zad. 12 - Drukarka termotransferowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Drukarka termotransferowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.