eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › zadanie I - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Jagiellońskiej 50 w Olsztynie zadanie II - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej 31 w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Olsztyn: zadanie I - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Jagiellońskiej 50 w Olsztynie zadanie II - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej 31 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 239125 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5333626, fax 089 5333937.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie I - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Jagiellońskiej 50 w Olsztynie zadanie II - Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej 31 w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Jagiellońskiej 50 w Olsztynie. - budynki koszarowe Nr 2/264 ,1/264, - budynki warsztatowe Nr 5/264, - garaże, trafostacja Nr 8/264, 9/264, 10/264, 11/264, B/Nr/264 - budynek biurowo-sztabowy Nr 16/264, 18/264 - acetyletownia, stacja benz. Nr B/Nr/264, Zadanie II Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej / budynki 5,6,7,11 - obręb 31 / w Olsztynie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: Zadanie I 630,00 zł. słownie: sześćset trzydzieści złotych Zadanie II 1 200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w innej / dopuszczalnej / formie niż pieniężnej należy złożyć w oryginale / poza ofertą / w ZLiBK w terminie do dnia 11.12.2007 r. do godz. 10.00 4. Wadium może być wniesione w formie: 1) pieniężnej 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul.Piłsudskiego 61a - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Olsztyn 39 1540 1072 2001 5014 9182 0001 . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin przed upływem składania ofert. Kasa ZLiBK wadium nie przyjmuje. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) dokładne określenie tematu postępowania, 3) kwotę zobowiązania 4) termin ważności 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcom, których oferta nie została wybrana jeżeli: 1) zawarto umowę 2) upłynął termin związania z ofertą 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Na pisemny wniosek Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu 3) który został wykluczony z postępowania , przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie , 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 11. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienia publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki: I. Wymogi ustawowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr. 164, poz. 1163), 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 164 poz.1163 ). II. Doświadczenie zawodowe: 1) realizowali z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat prace jak w opisie przedmiotu zamówienia. 2) zrealizowane prace muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od Zleceniodawców o należytym ich wykonaniu. (najmniej 3 referencje ). III. Potencjał kadrowy Dysponują odpowiednią kadrą , niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. udokumentują dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania prac o profilu jak w zamówieniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr 164, poz.1163 ) i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony formularz ofertowy- druk Oferta 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia , tj.w przypadku: a/ spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b/ spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej ) c/ osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej 3. Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.Nr 164, poz. 1163 ) 5.Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat , odpowiadającym swoim rodzajem profilowi zamówienia wraz z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania tych prac oraz ich zleceniodawców, zrealizowane prace muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu / najmniej 3 referencje /. 6. Wykaz osób nadzoru , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie o zamiarze powierzenia części zakresu prac podwykonawcy. W oświadczeniu tym powinien być podany zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców ( bez podawania danych podwykonawców ). Złożenie w/w oświadczenia nie zwalnia Wykonawcy, w przypadku wybrania jego oferty od obowiązku uzyskania zgody zamawiającego na powierzenie części zakresu prac konkretnemu podwykonawcy. Nie załączenie w/w oświadczenia zamawiający traktować będzie jako zobowiązanie Wykonawcy do wykonania całości zamówienia samodzielnie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą , do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że; 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski , poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie oświadczenia lub dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kserokopie ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61, 10-449 Olsztyn, pok.314 www.zlibk.olsztyn.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61, 10-449 Olsztyn,pok.309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul.Jagiellońskiej 50 w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul.Jagiellońskiej 50 w Olsztynie, / po byłej jednostce wojskowej / : j/n - budynki koszarowe Nr 2/264 ,1/264, - budynki warsztatowe Nr 5/264, - garaże, trafostacja Nr 8/264, 9/264, 10/264, 11/264, B/Nr/264 - budynek biurowo-sztabowy Nr 16/264, 18/264 - acetyletownia,stacja benz.Nr B/Nr/264,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Całodobowy dozór i ochrona obiektów przy ul. Artyleryjskiej / budynki 5,6,7,11 - obręb 31 / w Olsztynie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.