eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DEBRZNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Debrzno: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DEBRZNO
Numer ogłoszenia: 239117 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie , ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debrzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY DEBRZNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Debrzno z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz ich transport do zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w Nowym Dworze. Odebrane odpady komunalne należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wyznaczonej dla regionu południowo-zachodniego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w Nowym Dworze k. Chojnic lub w przypadku jej awarii uniemożliwiającej odbieranie odpadów do instalacji zastępczej wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego. Charakterystyka gminy 1. Liczba mieszkańców Miasta i Gminy Debrzno: miasto - 5 171 mieszkańców, wieś - 4 147 mieszkańców, łącznie 9 318 mieszkańców (Stan na dzień 31.12.2013 r.). 2. Powierzchnia gruntów w gminie ogółem - 224,03km2 (stan na dzień 01.01.2014 r.). 3. Liczba miejscowości na terenie gminy - 34. 4. Ogół ilości budynków: miasto - 1 583, gmina - 2 752. 5. Liczba budynków mieszkalnych: miasto - 446, gmina- 668 (wg. stanu na dzień 01.01.2014 r.) 6. Ilość lokali nie zamieszkałych: miasto - 118, gmina - 9 (wg. stanu na dzień 01.01.2014 r.). 7. Ilość lokali: miasto - 1 212, gmina - 510 (stanu na dzień 01.01.2014 r.). 8. Szkoły w tym liczba uczniów (stan na dzień 31.12.2013 r.) oraz zatrudnieni pracownicy (Załącznik nr 18). 9. Budynki użyteczności publicznej (Załącznik nr 21). 10. Liczba złożonych deklaracji od osób fizycznych - 1 336, osób prawnych - 213 (wg. stanu na dzień 31.12.2013 r.) 11. Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Miasta i Gminy Debrzno, na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadanych zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2013 wynosi: Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Kod odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 1367,4 Opakowania ze szkła 15 01 07 21,5 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 2,5 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 06 21,9 Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 8,1 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego 17 01 07 0,3 Zużyte urządzenia elektroniczne i elektroniczne 20 01 35* 1,4 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - zużyte opony 20 01 99 8,3 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - popiół 20 01 99 5,7 Inne frakcje odebrane w sposób selektywny - bio 20 01 99 2,6 Zużyte urządzenia elektroniczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35* 1,4 Podane ilości odpadów nie stanowią podstawy oszacowania wartości zamówienia. Ilość odpadów komunalnych może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu o 25 %. 9. Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie gminy Debrzno nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości wytworzonych odpadów. 10. Dane dotyczące ilości osób zamieszkałych mogą w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania nowych budynków do użytkowania bądź ruchu ludności. W związku z czym, Wykonawca przy sporządzaniu oferty winien uwzględnić możliwość wzrostu liczby mieszkańców oraz nowych gospodarstw domowych na okres realizacji umowy. W przypadku zwiększenia ilości punktów odbioru odpadów Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ceny ofertowej uwzględnić objęcie nowych nieruchomości, które weszły do systemu, usługą odbioru odpadów. 11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach gminnych i powiatowych był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych, kiedy dojazd do nieruchomości zamieszkałych będzie utrudniony (dot. wzmożonych opadów deszczu czy śniegu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. W przypadku zwiększenia ilości punktów odbioru odpadów zostanie zawarta umowa na zamówienia uzupełniające na podstawie cen jednostkowych odbioru odpadów od jednego mieszkańca określonych w ofercie Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oczekuje przedstawienia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności regulowanych prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Miasta i Gminy Debrzno oraz decyzji - zezwolenia na transport odpadów obejmującego odpady będące przedmiotem zamówienia.Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem wykonania spełnienia warunku zamawiający oczekuje wykazania przez Wykonawcę wykonania, min. 1 usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych o wartości minimum 400.000 zł, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie oraz załączeniem dowodu, że zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w tymże ppkt, zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: 1) czteroma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki), wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych, 2) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych, 3) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 4) dysponowanie jednostką do mycia pojemników na odpady o biegu zamkniętym. 5) narzędzia, urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników na odpady. 6) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo -transportowej (baza magazynowo -transportowa usytuowana w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Debrzno na terenie, do którego posiada tytuł prawny, spełniająca warunki opisane w §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę kryterium posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie min. 200.000,00 zł. Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Zezwolenie na transport odpadów obejmujące odpady będące przedmiotem zamówienia. 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Debrzno. 3. Informacja o wpisie do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań w oryginale albo załączone, jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie, (jeśli dotyczy). 6. Harmonogram odbioru odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Emisja spalin - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Działanie siły wyższej, 2) Niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy. 3) Zmiana sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów, w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia, 4) Zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.debrzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.