eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ
Numer ogłoszenia: 23907 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9057 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o., ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w zakresie: 1.1. kompleksowego prania bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, prześcieradła, poszewki, podkłady i półposzwy) będącej własnością Wykonawcy oraz pozostałej bielizny ogólno szpitalnej, będącej własnością Zamawiającego tj.: odzieży fasonowej ochronnej i roboczej pracowników, wyposażenia łóżek (koce, poduszki) i innego asortymentu (pieluch, ręczników, parawanów serwet, zasłon firan itp.) w procesie termiczno-chemicznym w tym maglowanie i wysuszenie (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy), 1.2. konfekcjonowania asortymentowego oraz oddziałami po procesie prania, 1.3. wydzielenia po zakończonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy (dotyczy części bielizny pozostającej własnością Zamawiającego) oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podziałem na oddziały do weryfikacji przez komórki Zamawiającego, 1.4. drobne naprawy uszkodzonej bielizny (dotyczy części bielizny pozostającej własnością Zamawiającego) - maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze, 1.5. przeprowadzanie dezynfekcji materacy łóżkowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. od min. 100 0 C do max 120 0 C, 1.6. transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również dzierżawa bielizny pościelowej płaskiej (rental) w tym: 2.1. Poszew (rozmiar 180 x 160 cm lub 210 x 160 cm), 2.2. Prześcieradeł (rozmiar 220 x 160 cm lub 280 x 160 cm), 2.3. Poszewek (rozmiar 75 x 80 cm), 2.4. Podkładów (rozmiar 160 x 80 cm), 2.5. Półposzew (rozmiar 120 x 105 cm) 3. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga, aby nowa bielizna pościelowa płaska koloru białego o gramaturze nie mniejszej niż 160 g/m2, dzierżawiona Zamawiającemu (nie dotyczy asortymentu wykupionego od Zamawiającego), wykonana była z materiału bawełnianego lub innego materiału przewidzianego i spełniającego normy dotyczące bielizny pościelowej w ochronie zdrowia o wysokich parametrach jakościowych tkaniny tj.: normy, ENV-14237, PN-P-82010-06, OEKO - TEX Standard 100 lub równoważne. 3.2. Wykonawca musi mieć wdrożony i certyfikowany System Zarządzania Jakością ISO 9001 lub równoważny w zakresie świadczenia usług pralniczych i dezynfekcyjnych. 3.3. Wykonawca zamówienie będzie realizował w pomieszczeniach pralni, z wykorzystaniem pojazdów oraz komory dezynfekcyjnej spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadających pozytywną opinię Inspektora Sanitarnego (dla pomieszczenia, pojazdu i komory dezynfekcyjnej). 3.4. Wykonawca na czas realizacji usługi musi dysponować w/w pomieszczeniami pozwalającymi na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w tym wyposażonymi w sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w minimalnej ilości i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdział 5 pkt. 1.1 c SIWZ). 3.5. Wykonawca przedmiot zamówienia wykonywać będzie własnymi siłami z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosując wyłącznie środki piorąco - dezynfekujące, posiadające pozytywną opinię PZH, a przypadku środków biobójczych posiadające pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produkty biobójcze, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie,. 3.6. Wykonawca stosować będzie środki piorąco-dezynfekujące służące do prania bielizny noworodkowej nie działające drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji przyjmowanej do prania bielizny pościelowej płaskiej oraz do prowadzenia ewidencji przekazanej Zamawiającemu po wypraniu bielizny pościelowej płaskiej pod względem ilościowym i rodzajowym, za pomocą programu komputerowego, udostępnionego Zamawiającemu przez Wykonawcę, poprzez witrynę internetową w systemie on-line, w tym do posiadania urządzenia do obsługi technologii RFID w miejscu świadczenia usługi. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie w celu realizacji obowiązku ewidencji przekazywanej do prania bielizny pościelowej płaskiej oraz przekazanej po wypraniu bielizny pościelowej płaskiej pod względem ilościowym i rodzajowym, do oznakowania każdej pojedynczej sztuki pościeli płaskiej będącej własnością Wykonawcy za pomocą tagów (chipów), służących pełnej identyfikacji każdej sztuki zarówno pod względem ilościowym jak i rodzajowym. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest stosować tagi (chipy) będące pasywnymi, nie posiadającymi własnego źródła zasilania, bezpiecznymi dla pacjentów i urządzeń medycznych, nie mającymi wpływu na rezonans magnetyczny i na odwrót oraz gwarantującymi pełne bezpieczeństwo pacjenta przy wszczepionym pacjentowi rozruszniku serca, pracy defibrylatora itp., działającymi w paśmie HF (zgodnie z normą ISO 18000 Technologia informacyjna identyfikująca radiowa RFID dla zarządzania towarem część 3 Parametry dla bezprzewodowej komunikacji radiowej przy 13,56 MHz lub równoważną). 3.10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia bielizny pościelowej płaskiej będącej własnością Zamawiającego po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga wykupienia nw. asortymentu w minimalnej ilości: - 1580 szt. poszew - 1900 szt. prześcieradeł - 1600 szt. poszewek - 900 szt. podkładów - 180 szt. półposzew Zamawiający przewiduje maksymalną ilość wykupienia bielizny pościelowej płaskiej w ilości: - 1680 szt. poszew - 2008 szt. prześcieradeł - 1700 szt. poszewek - 1020 szt. podkładów - 208 szt. półposzew Ostateczna ilość bielizny przeznaczonej do wykupienia, ustalona zostanie po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. W celu prawidłowej wyceny oferty, Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia wizji części asortymentu przeznaczonego do wykupienia, wskazanego przez Zamawiającego. Wizja przedmiotowego asortymentu, będącego w danym dniu na stanie magazynu bielizny czystej Zamawiającego, możliwa będzie do dokonania przed terminem składania ofert w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawcy zainteresowani wizją są zobowiązani złożyć pisemny wniosek o dopuszczenie do wizji (faxem na numer 586770011) z podaniem numeru faxu kontaktowego, telefonu kontaktowego oraz proponowanego terminu wizji, z wyprzedzeniem co najmniej 2-dniowym. O akceptacji zaproponowanego terminu wizji lub propozycji innego terminu, Wykonawcy zostaną powiadomieni najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia otrzymania przez Zamawiającego ww wniosku na wskazany przez Wykonawcę numer faxu. 3.11. Wykonawca zobowiązany będzie również w czasie trwania umowy do przestrzegania obowiązujących procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością Zamawiającego, dotyczących świadczonej usługi. 3.12. Pozostałe wymagania związane z realizacją zamówienia zawarte zostały w Projekcie Umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w załączniku nr 10 do SIWZ. CPV 98.31.00.00-9 usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00-6 usługi odbierania prania 90.92.10.00-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 39.51.20.00-4 bielizna pościelowa PA02-0 dzierżawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 844769,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 708076,80

  • Oferta z najniższą ceną: 708076,80 / Oferta z najwyższą ceną: 793115,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.