eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Zwoleń: Pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.
Numer ogłoszenia: 239055 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394284 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński, ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z przeprowadzeniem procedury przetargowej na Budowę budynku dydaktycznego i sali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu przy ul. Wojska Polskiego 78 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji. 1.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1.1 Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy Inwestycji, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o przekazaną dokumentację (projekt budowlany i wykonawczy, przekazanej przez Zamawiającego po jej weryfikacji i ewentualnym poprawieniu. 1.2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, wynikających z prowadzonej Inwestycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 1.3 Kontrola rozliczeń finansowych dokumentów przekazywanych przez Wykonawcę Inwestycji; 1.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji. 2. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach zorganizowania i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy Inwestycji zalicza się: 2.1 Sprawdzenie projektu technicznego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz sprawdzenie i ocena poprawności wykonania powyższych dokumentów, miedzy innymi: sprawdzenia kompletności oraz poprawności wykonania projektu, wskazanie i wyegzekwowanie ewentualnych zmian, poprawek w przedłożonej dokumentacji projektowej. 2.2 Przygotowanie przy udziale Zamawiającego postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy Inwestycji w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami). 2.3 Ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym Wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, 2.4 Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.5 Udzielenie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące SIWZ, zadawane w trakcie postępowania przetargowego oraz udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania. 2.6 Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w trakcie postępowania; 2.7 Organizacja sesji otwarcia ofert , uczestnictwa w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego we wszystkich przeprowadzonych postępowaniach związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.8 Dokonanie oceny złożonych ofert, wybór Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w prowadzonym postępowaniu , sporządzenie protokołu postępowania do akceptacji przez Zamawiającego. 2.9 Przedstawiciele Zamawiającego wchodzą w skład komisji przetargowej a Kierownik Zamawiającego akceptuje wszystkie sporządzone dokumenty, zatwierdza wybór oferty najkorzystniejszej i podpisuje umowę z wybranym Wykonawcą. 2.10 Wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji zbiorczego zestawienia kosztów oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych po wyłonieniu Wykonawcy tych robót, w oparciu o harmonogram Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót. 3. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania czynności nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji zalicza się: 3.1 Reprezentowanie interesów Zmawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego oraz wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawa budowlanego, 3.2 Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 3.3 Zaznajomienie zespołu wyznaczonych inspektorów z poszczególnych branż z dokumentacją projektową, terenem budowy, jego uzbrojeniem i przebiegiem instalacji, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz warunkami technicznymi przyłączenia poszczególnych mediów. 3.4 Przygotowanie i przekazanie Wykonawcy Inwestycji dokumentacji projektowej oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go wykonawcy przy udziale Zamawiającego. 3.5 Zebranie od kierownika budowy / robót budowlanych i inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich oświadczeń i dokumentów oraz dokonanie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót do PINB w Zwoleniu, 3.6 Uzyskanie odpowiednich uzgodnień i zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych wynikających z innych niż Prawo budowlane przepisów (dotyczy to między innymi organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego, zezwoleń od zarządców sieci itp.). 3.7 Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego, prowadzenia dziennika budowy ,oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie. 3.8 Sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym, umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego i harmonogramem finansowo-rzeczowym 3.9 Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.10 Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz tworzenie dokumentacji fotograficznej na nośniku cyfrowym 3.11 Współpracę z autorami projektu, oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wnoszonych przez Wykonawcę Inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień, wyjaśnień i poprawek. 3.12 Przygotowanie i przeprowadzenie minimum raz w miesiącu narad techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem kierownika budowy / robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, odpowiednich inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i, w razie potrzeby, projektanta oraz opracowanie sprawozdań z ww. narad z uwzględnieniem wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego. 3.13 Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych 3.14 Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a w przypadku zaistnienia okoliczności wstrzymywanie robót budowlanych, których kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.15 Przygotowanie dokumentów, powiadomienie i doprowadzenie do uzyskania przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji. 3.16 Przygotowanie dokumentów, powiadomienie i doprowadzenie do uzyskania przez Zamawiającego odbioru końcowego wszystkich przyłączy oraz terenów przyległych przez odpowiednich zarządców, a także udział w ewentualnych kontrolach i wizjach lokalnych. 3.17 Dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych związanych z przedmiotem zamówienia, terenów przyległych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, c) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, d) egzekwowanie od Wykonawców i przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatami, atestami oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, e) skompletowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, f) dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawców, g) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 3.18 Akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez Wykonawców próbek materiałów wykończeniowych. 3.19 Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw. 3.20 Archiwizację korespondencji oraz dokumentacji dotyczącej realizacji inwestycji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. 4 Obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego w ramach wykonywania kontroli rozliczeń finansowych inwestycji do, których zalicza się: 4.1 Sprawdzanie przedkładanych przez Wykonawcę Inwestycji wycen i kalkulacji robót, faktur a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur w tym protokołów odbioru, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur przez Wykonawców Inwestycji. 4.2 Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, 4.3 Przygotowanie materiałów i naliczanie kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu celem egzekucji. 5. Obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji obejmują: 5.1 Przeprowadzenie minimum jednego przeglądu inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu gwarancji z udziałem kierownika budowy / robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy Inwestycji, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i w razie potrzeby, projektanta 5.2 Egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad i usterek 6. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego i sposobu wykonywania czynności zastępstwa inwestycyjnego, które Wykonawca winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. 7.1 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego pełnomocnik. 7.2 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 7.3 Wykonawca pełniący funkcję nadzoru inwestorskiego ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego obowiązków określonych w niniejszej SIWZ. 8.Personel Inwestora Zastępczego dla wypełnienia swoich obowiązków winien zapewnić doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów- inżynierów branżowych zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnionych do prowadzenia nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego Prawa budowlanego i zgodnie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzgodnieniami opiniami. Podczas nieobecności jakiegokolwiek kluczowego specjalisty, wynikającej z choroby lub żądania urlopu, Inwestor Zastępczy ma obowiązek zapewnić natychmiastowe zastępstwo krótkoterminowe, na okres założonej nieobecności, dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót. Takie zastępstwo będzie każdorazowo zgłoszone na piśmie do akceptacji przez Zamawiającego 9. Inwestor Zastępczy będzie odpowiedzialny za informowanie wszystkich zaangażowanych stron o tym, że wszystkie działania podjęte w ramach Projektu powinny nosić wyraźną informację o jego współfinansowaniu przez UE w ramach RPOWM i powinny posiadać stosowne oznaczenia zgodne z wytycznymi . Wyszczególnione obowiązki Wykonawcy mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego z umowy, a także nie stanowić będą podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost w SIWZ i umowie a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 , Priorytet VII - tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Projektowo - Handlowe AMM- Instalacje Adam Kukiełka, ul. Leśna 19/51, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106887,00

  • Oferta z najniższą ceną: 106887,00 / Oferta z najwyższą ceną: 445260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.