eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Adaptacja budynków powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i socjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Kalisz: Adaptacja budynków powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i socjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205.
Numer ogłoszenia: 239041 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, fax. 062 7679506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynków powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i socjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ; 1) przebudowę budynku magazynu lotniczego na budynek dydaktyczno- laboratoryjny , o kubaturze 19.133,59 m3 , 2) przebudowę budynku warsztatowo-magazynowego na obiekt noclegowo- socjalny , o kubaturze 2.093,91 m3, 3) przebudowę budynku wielofunkcyjnego na budynek dydaktyczny z dobudową sali audytoryjnej, o kubaturze 11.599,24 m3, 4) ) przyłącza do budynków - przyłącze wodociągowe , kanalizacji sanitarnej i deszczowej, linie kablowe n.n. oraz zagospodarowanie terenu , w tym roboty: a) budowlane- rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, murowe, ślusarskie, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, tynki, podłoża i posadzki, roboty malarskie, elewacje, klatki schodowe, dźwigi osobowe, itp.; b) sanitarne - instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowa, instalacja centralnego ogrzewania , gazowa, kotłownie gazowe, wentylacja i klimatyzacja; c) elektryczne - instalacje elektryczne i niskoprądowe ; okablowanie strukturalne, centrala telefoniczna i sprzęt aktywny, instalacja antywłamaniowa i sygnalizacji pożarowej , instalacje teletechniczne; d) inne niezbędne prace związane z przygotowaniem i likwidacją placu budowy, sprzątanie i przywrócenie nawierzchni i terenu do stanu pierwotnego po prowadzonych robotach, wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej, itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości ; dla zadania nr 1 : 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), dla zadania nr 2 : 40.000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy . 3. Wadium w pieniądzu (złotych polskich) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. 38124066091111000049332212. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do oferty w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, to z ich treści musi jednoznacznie wynikać : nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma byćzabezpieczona gwarancją ; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.5 ustawy. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy . 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w ustawie ( art.46 ust.5 ) .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykażą należycie wykonaną , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane obejmujące wielobranżową przebudowę lub remont budynków użyteczności publicznej, o wartości minimum: dla zadania nr 1 - 4.000.000,00 złotych brutto, dla zadania nr 2 - 2.000.000,00 złotych brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; b) wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne minimum na okres związania ofertą ); c) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne minimum na okres związania ofertą ); d) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych ( wod-kan, gazowe, cieplne, klimatyzacyjne i wentylacyjne), w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne minimum na okres związania ofertą ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą , że posiadają ( aktualne przynajmniej na okres związania ofertą) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość min.4.000.000,00 złotych ( cztery miliony złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9.1 niniejszych SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za­mó­wie­nia (również spółka cywilna) - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1. - ppkt.1) i 4) . Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr1 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz należycie wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt.8.1., ppkt.2 , litera a) SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik n r 2 do oferty ( Doświadczenie zawodowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i zamawiających ; h) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1. litera g) SIWZ, zostały wykonane należycie ; i) wykaz osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 ppkt.2 litera b), c) i d) - wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty, j) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt. 9.1 litera i) uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia; k) aktualne zaświadczenia dla osób wymienionych w pkt. 9.1. litera j) o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, ważne minimum na okres związania ofertą ; l) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość min.4.000.000,00 złotych ( słownie : cztery miliony złotych), aktualne minimum na okres związania ofertą. Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za­mó­wie­nia (również spółka cywilna)- w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informację z KRK, a także podpisane oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art.22 ust.1 ustawy - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w swoim imieniu. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 , poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-800 Kalisz, ulica Nowy Świat 5 - Dział Techniczny , po złożeniu pisemnego zamówienia ( fax -062 7679529) i opłacie w kasie PWSZ, kwoty 100,00 złotych brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 11:00, miejsce: 62-800 Kalisz, ulica Nowy Świat 5, Dział Techniczny , pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie ujęte jest w ramach projektów kluczowych Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, dotyczy ; Priorytet V, Działanie 5.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego. Projektowane dofinansowanie ze środków WRPO wynosi ; 13.408.186,69 PLN.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budynek dydaktyczno-laboratoryjny i socjalny dla potrzeb dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku magazynu lotniczego na budynek dydaktyczno-laboratoryjny, o kubaturze 19.133,59 m3, Przebudowa budynku warsztatowo-magazynowego na obiekt noclegowo- socjalny , o kubaturze 2.093,91 m3, Przyłacza do budynków - wodociagowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, linie kablowe n.n..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budynek dydaktyczny z dobudową sali audytoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku wielofunkcyjnego na budynek dydaktyczny z dobudową sali audytoryjnej, o kubaturze 11.599,24 m3 zagospodarowanie terenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.