eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Olsztyn: Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie .
Numer ogłoszenia: 239016 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5343203 w. 35, fax 089 5343320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owsiiz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dostawa i montaż nw artykułów: 1. Tablica szkolna biała skrzydłowa - 32 szt. 2. Krzesło szkolne - 900 szt. 3. Stół szkolny 2 osobowy - 390 szt. 4. Stół komputerowy - 300 szt. 5. Krzesło z pulpitem - 200 szt. 6. Biurko wykładowcy - 30 szt. 7. Katedra - 2 kpl. 8. Stanowisko audytoryjne - 490 szt. 9. Stolik okolicznościowy - 15 szt. 10. Krzesło tapicerowane - 30 szt. 11. Tapczan - 4 szt. 12. Wieszak naścienny - 4 szt. 13. Szafka nocna - 4 szt. 14. Odbiornik TV - 4 szt. 15. Odbiornik radiowy - 4 szt. 16. Biurko - 11 szt. 17. Krzesło obrotowe- 11 szt. 18. Szafa ubraniowa- 11 szt. 19. Regał zamknięty - 33 szt. 20. Komoda - 11 szt. 21. Stół konferencyjny - 1 kpl. 22. Rzutnik pisma - 10 szt. 23. Ekran - 26 szt. 24. Projektor multimedialny - 26 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, 1. wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. wykonawca musi złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 3. wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. 4. wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy stanowiący załącznik nr. 1 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone dokumenty i oświadczenia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP. Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. ofertę cenową z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 3. dowód wniesienia wadium, 4. oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy PZP, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od dnia złożenia oferty), a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - min. jeden dokument 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na war-tość nie mniejszą niż 500.000 zł.; 11. oświadczenie o udzieleniu gwarancji. Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wska-zanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegają-cych się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomoc-nika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym reje-strze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołą-czone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indy-widualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. - łącznie Wykonawcy mogą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owsiiz.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn pokój 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawy będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.