To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 23898 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Lubań: opracowanie i implementacja platformy internetowej, opracowanie wersji interaktywnej szkoleń e-learning, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej.
na potrzeby projektu "Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 370176-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny
23091344900000, ul.
Al. Kombatantów
2,
59830
Lubań, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
756 455 340, faks
756 455 340, e-mail
sekretariatpce@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pceluban.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie i implementacja platformy internetowej, opracowanie wersji interaktywnej szkoleń e-learning, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej. na potrzeby projektu "Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PCE.341.12.REGSI.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - opracowanie i implementacja platformy internetowej, opracowanie wersji interaktywnej szkoleń e-learning, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej na potrzeby projektu "Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: Etap I - stworzenie i uruchomienie wersji testowej platformy internetowej, opracowanie graficzne testu i opracowanie testu w wersji multimedialnej, Etap II - stworzenie i uruchomienie ostatecznej wersji platformy internetowej, stworzenie szkoleń e-learning. Technologia (program), w którym zostanie stworzona platforma musi uwzględniać wszystkie wskazane moduły, w tym rozbudowany panel sprawozdawczości, opisany poniżej. Platforma musi posiadać przyjazny i łatwy w obsłudze panel administracyjny. Każdy z poszczególnych etapów zakończony będzie podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego. Po zakończonym drugim etapie prac, wraz z podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę o przeniesienie praw autorskich według załączonego wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ). Przygotowanie platformy według założeń wraz z: - przekazaniem praw autorskich - opracowaniem graficznym - uruchomieniem serwisu - 8 godzinnym szkoleniem z obsługi oprogramowania w siedzibie zamawiającego oraz przygotowanie instrukcji obsługi platformy dla administratora - minimalną 24 miesięczną gwarancją i rękojmią - spełnieniem wymagań GIODO - wsparciem technicznym w 24 miesięcznym okresie gwarancji: w dniach roboczych, w godz. od 8:00 do 16:00, około 5 godz. miesięcznie. PLATFORMA składa się z następujących modułów: 1) logowanie, 2) dla szkoły, 3) dla przedsiębiorcy, 4) dla ucznia, 5) dla nauczyciela, 6) porównywarka zawodów 7) szkolenia e-learningowe 8) test multimedialny 9) oferty szkoleniowe 10) dodatkowe kwalifikacje 11) dla osób niepełnosprawnych 12) przewodnik po REGSI 13) sprawozdawczość
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199187 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 83640 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6
- Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) - etap IV
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.