eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Dostawa samochodu osobowego w wersji BUS dla potrzeb gminy Okonek dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Okonek: Dostawa samochodu osobowego w wersji BUS dla potrzeb gminy Okonek dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 238962 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, fax 067 2669976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www./okonek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego w wersji BUS dla potrzeb gminy Okonek dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę : 1. Samochodu 9-cio osobowego (łacznie z siedzeniem kierowcy), fabrycznie wyprodukowanego jako osobowy w wersji BUS z możliwością przewożenia osób na wózku inwalidzkim. 2. Najazdy antypoślizgowe do wprowadzania wózka inwalidzkiego. 3. 3 punktowy pas bezpieczeństwa na bocznych miejscach z tyłu, 3 punktowy pas bezpieczeństwa na centralnych miejscach z tyłu i 3 punktowy pas bezpieczeństwa z regulacją wysokości na bocznych miejscach z przodu. 4. Napęd na przednie koła, moc silnika min. 100 KM, poj. silnika od 2000 cm3 do 2600 cm3, typ silnika - turbo diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, poj. zbiornika paliwa - min. 70 litrów, przeglądy techniczne - nie częściej niż co 30 tys. km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Dostawcy, którzy m.in.: 1) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS. 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy - Pzp, co potwierdzą oświadczeniem własnym. 6) Udzielą odpowiedniej gwarancji na dostarczony samochód. Dokonywanie oceny ofert dot. spełnienia w/w warunków odbywać będzie się na zasadzie : spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 2. Opis parametrów dostaczanego samochodu wyszczególnionych w załączniku nr 2 do specyfilacji. 3. Aktualny odpis z właściwego KRS-u albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia, że : a) dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymogami ustawowymi - zał. nr 3 b) dostawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamóweinia - zał.nr 3 c) dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 3, d) dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Miasta i Gminy, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Okonek, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53 - Punkt Obsługi Interesanta - budynek B, pokój nr 18B (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane będzie w znacznej mierze ze środków PFRON Oddział Wielkopolski w Poznaniu. W chwili obecnej posiadamy pisemną informację i potwierdzenie w/w instytucji o pozytywnym rozpatrzeniu naszego wniosku na dofinansowanie zakupu pojazdu w ramach obszaru B przedmiotowego programu. W przypadku nie otrzymania środków Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu, gdyż nie będzie dysponował odpowiednią kwotą na realizację tego zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.