eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku nr 24 pawilonu handlowego na aptekę szpitalną wraz z wewnętrznymi instalacjamiwodociągową, kanalizacyjną, c.o, wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną przy ul. Sądowej 18 z planowaną lokalizacją na działce nr 881/28 w obrębie ewidencyjnym Świecie - Miasto

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Toruń: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku nr 24 pawilonu handlowego na aptekę szpitalną wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, c.o, wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną przy ul. Sądowej 18 z planowaną lokalizacją na działce nr 881/28 w obrębie ewidencyjnym Świecie - Miasto
Numer ogłoszenia: 238952 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175350 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o., Plac Teatralny 2/437, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 651 78 48, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku nr 24 pawilonu handlowego na aptekę szpitalną wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, c.o, wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną przy ul. Sądowej 18 z planowaną lokalizacją na działce nr 881/28 w obrębie ewidencyjnym Świecie - Miasto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - modernizacja budynku nr 24 - były pawilon usługowy - na potrzeby apteki szpitalnej szczegółowo określone w dokumentacji technicznej - załącznik nr 9 do SIWZ, kosztorysach nakładczych - załącznik nr 7 do SIWZ, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ, dostępnych w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.bip.kpim.lo.pl. 2. Prace budowlano - modernizacyjne obejmują roboty: - branży ogólnobudowlanej, - branży sanitarnej, - branży elektrycznej, - branży teletechnicznej. Prace te należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ), STWIOR oraz wytycznymi Zamawiającego. 3. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej specyfikacji z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualne wskazania z nazwy urządzeń, armatury oraz poszczególnych materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przedmiaru z dokumentacją techniczną. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawca w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie elementy realizacji zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i dokonaną wizją lokalną. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem wynikającym z kosztorysu nakładczego wiążące są ilości wynikające z dokumentacji projektowej (gdy ilości w przedmiarze są mniejsze) oraz z przedmiaru robót (gdy ilości są większe). W przypadku gdy wykonawca stwierdzi, iż z wizji lokalnej wynika potrzeba zwiększenia nakładów - należy doliczyć. W przypadku braku jakiejkolwiek pozycji w przedmiarach różnica kalkulacji całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszej SIWZ obciąża Wykonawcę. 5. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane muszą posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom. Prace budowlano - modernizacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną; 2) dochowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenie z Zamawiającym wszelkich decyzji i ustaleń dotyczących wykonywania zamówienia; 4) wskazanie upoważnionego przedstawiciela, numerów telefonów kontaktowych i faksu oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ; 6) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wywóz gruzu i wszelkich nieczystości związanych z robotami budowlanymi na własny koszt; 7) prowadzenie robót w czynnym obiekcie w taki sposób, aby nie zakłócić normalnego jego funkcjonowania; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia; 9) możliwość scedowania gwarancji i rękojmi na rzecz użytkownika; 10) przedłożenie w dniu podpisania umowy harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 7. Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego CELBUD - PRZEMYSŁÓWKA Spółka z o.o. - KWIDZYN, ul. Lotnicza 1, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 878029,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 684193,92

  • Oferta z najniższą ceną: 684193,92 / Oferta z najwyższą ceną: 720398,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.