To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg w okresie Akcji Zima
Numer ogłoszenia: 23894 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6271 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 54, Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, faks 032 2854862.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg w okresie Akcji Zima.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A) GMINĘ TARNOWSKIE GÓRY: a) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (258,0 tyś. m2 + chodnik na wiadukcie - załącznik nr 9 do SIWZ); b) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (81,9 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub c) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (339,9 tys. m2 + chodnik na wiadukcie). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. B) GMINĘ RADZIONKÓW: d) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (95,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); e) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (95,1 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. C) GMINĘ KRUPSKI MŁYN: f) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (57,0 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); g) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (18,0 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub h) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (75,0 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. D) GMINĘ KALETY: i) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (39,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); j) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (62,9 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub k) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (102,2 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. E) GMINĘ ZBROSŁAWICE: l) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (121,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); m) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (300,7 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub n) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (421,8 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. F) GMINY ŚWIERKLANIEC ORAZ MIASTECZKO ŚLĄSKIE: o) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (44,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); p) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (99,2 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub q) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (143,5 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. G) GMINĘ OŻAROWICE: r) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (11,7 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); s) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (167,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub t) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (179,0 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. H) GMINĘ TWORÓG: u) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (57,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ); v) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (145,6 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub w) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (202,7 tys. m2). Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 719907.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALBA ekoserwis Sp. z o.o., ulica Sikorskiego 5, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: Ceny jednostkowe
- Oferta z najniższą ceną: Ceny jednostkowe oferta z najwyższą ceną: Ceny jednostkowe
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.