eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie warstwu ścieralnej drogi wojewódzkiej nr 835 w miejscowości Markowicze od km 98+900 do km 100+045

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Zamość: Wykonanie warstwu ścieralnej drogi wojewódzkiej nr 835 w miejscowości Markowicze od km 98+900 do km 100+045
Numer ogłoszenia: 238948 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie warstwu ścieralnej drogi wojewódzkiej nr 835 w miejscowości Markowicze od km 98+900 do km 100+045.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstwy ścieralnej drogi wojewódzkiej nr 835 w miejscowości Markowicze od km 98+900 do km 100+045 1. Zakres robót obejmuje : mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej , mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej ze skropieniem asfaltem , nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asafaltowa . Szczegółowy zakres robót ujety jest w przedmiarze robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych . 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni jezdni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołaczyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty , że spełniają następujące warunki :1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr. 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych, posiadającymi uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót w branży drogowej. Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1 m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt c) skrapiarka samobieżna min. 2000 l - 1 szt. d) układarka mas asfaltowych - 1 szt. e) walec stalowy 10 Mg z wibracją - 2 szt. f) równiarka - 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10 Mg - 5 szt. h) wytwórnia mas bitumicznych min. 50 Mg. - 1 szt. i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych - komplet 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca , oraz załązceniem dokumentó potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie 3. Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujace dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reejstru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument / 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje wykonawca . W przypadku podania w wykazie narzędzi i urządzeń , którymi wykonawca będzie dopiero dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń 5) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , także zakresu wykonywanych przez nie czynności / należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /. W przypadku podania w wykazie osób , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 2. Ponadto wykonawca obowiazany jest załączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium 2) Ofertę przetargową 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość , ul. Peowiaków 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.