eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót remontowo-budowlanych (malowanie) w obiektachOddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146 A; Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796 oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Gdańsk: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (malowanie) w obiektach: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146 A; Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796 oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4
Numer ogłoszenia: 238910 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych (malowanie) w obiektach: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146 A; Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796 oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych (malowanie) w obiektach: Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146 A; Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796 oraz Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 1) część I - malowanie gabinetów lekarskich, korytarzy, klatki schodowej, pomieszczeń biurowych oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 2) część II - malowanie korytarzy, klatki schodowej i pomieszczeń bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Inspektoracie ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 3) część III - malowanie pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, archiwów oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4. Roboty malarskie polegać będą na: 1) usunięciu starych powłok malarskich; 2) naprawach tynków; 3) skasowaniu wykwitów, gruntowaniu, przygotowaniu powierzchni z poszpachlowaniem nierówności; 4) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi sufitów i ścian; 5) dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi stolarki drzwiowej i elementów drewnianych; 6) dwukrotnym malowaniu farbami olejnymi rur i grzejników radiatorowych; Roboty montażowe występować będą w części I i III zamówienia i polegać będą: 1) montażu narożników ochronnych systemowych AL; 2) montażu listew ochronnych - odbojnic; Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia, należy zrealizować odpowiednio dla danej części: 1) część I - malowanie gabinetów lekarskich, korytarzy, klatki schodowej, pomieszczeń biurowych oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A - 10 tygodni (70 dni) od daty zawarcia umowy; 2) część II - malowanie korytarzy, klatki schodowej i pomieszczeń bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Inspektoracie ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796 - 6 tygodni (42 dni) od daty zawarcia umowy; 3) część III - malowanie pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, archiwów oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4 - 10 tygodni (70 dni) od daty zawarcia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, odpowiednio dla danej części zamówienia tj.: dla części I - malowanie gabinetów lekarskich, korytarzy, klatki schodowej, pomieszczeń biurowych oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A: minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy nowego obiektu lub remontu obiektu o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), obejmującą roboty malarskie wewnętrzne. dla części II - malowanie korytarzy, klatki schodowej i pomieszczeń bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Inspektoracie ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796: minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy nowego obiektu lub remontu obiektu o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), obejmującą roboty malarskie wewnętrzne. dla części III - malowanie pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, archiwów oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4: minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy nowego obiektu lub remontu obiektu o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), obejmującą roboty malarskie wewnętrzne. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu robót budowlanych, odpowiednio dla danej części zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 9 ust. 2 w/w rozporządzenia, w miejsce poświadczeń wykonawca może również przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robot budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Kosztorys ofertowy odpowiednio dla danej części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności: 1) zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których, realizowana jest umowa, 2) wystąpienie siły wyższej, 3) zmiany organizacyjne w ZUS, 4) zmiany korzystne dla Zamawiającego, 5) konieczności wykonania robót zamiennych, 6) których zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie, tj.: - przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, - konieczność wykonania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 26, tel. 58 307 82 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje oraz nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/10/2013/ZAP.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: malowanie gabinetów lekarskich, korytarzy, klatki schodowej, pomieszczeń biurowych oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie gabinetów lekarskich, korytarzy, klatki schodowej, pomieszczeń biurowych oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: malowanie korytarzy, klatki schodowej i pomieszczeń bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Inspektoracie ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie korytarzy, klatki schodowej i pomieszczeń bazy noclegowej Centrum Szkolenia w Inspektoracie ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: malowanie pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, archiwów oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, archiwów oraz montaż narożników ochronnych i odbojnic w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.