eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Krotoszyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.
Numer ogłoszenia: 238846 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN - PAKIET NR 1-8..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa materiałów szewnych, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b) Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c) Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY:1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 5/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 4/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 360 4/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 480 3/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 600 3/0 90 19 odwrotnie tnąca 3/8 240 3/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 960 2/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 420 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 720 2/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 960 1 90 37 odwrotnie tnąca 1/2 120 1 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 120 2 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament,posiadający podtrzymanie tkankowe około 65% - 70% po czterech tygodniach i około 55% - 60% po sześciu tygodniach, wchłaniający się 180-210 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 5/0 75 16 okrągła 1/2 36 4/0 75 20 okrągła 1/2 36 3/0 75 20 okragła 1/2 36 2/0 75 22 okrągła 1/2 60 0 75 30 okrągła 1/2 240 0 90 40 okrągła 1/2 120 0 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 0 pętla 150 48-50 okągła 1/2 120 2 75 40 okrągła 1/2 120 1 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 1 pętla 150 48-50 okrągła 1/2 120 1 90 45 okrągła mocna 1/2 120 1 75 30 okrągła 1/2 120 1 75 40 okrągła 1/2 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament, posiadający podtrzymanie tkankowe około 70% po jednym tygodniu i około 40% po dwóch tygodniach, wchłaniający się 90-120 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 3/0 75 26 okrągła 1/2 120 3/0 75 30 okrągła 1/2 120 2/0 75 26 okrągła 1/2 120 2/0 75 30 okrągła 1/2 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 2/0 75 30 okrągła 1/2 600 3/0 90 2 x 26 2 x okrągła 2 x 1/2 36 0 75 30 okrągła 1/2 120 4/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 4/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 4/0 75 2 x 15-16 2 x okrągła 1/2 24 5/0 90 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 5/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 6/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 6/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 7/0 45 2 x 9 2 x okrągła 3/8 24 7/0 75 2 x 9-10 2 x okrągła 1/2 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, o podtrzymaniu tkankowym około 50% po 8-11 dniach, o okresie wchłaniania ok. 42 dni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 2/0 75 26 igła odwrotnie tnąca 3/8 72 0 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 300 1 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 1400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkankę 5 tygodni, około 75% siły podtrzymywania po 2 tygodniach, wchłaniający się 54-70 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 5/0 75 17 okrągła 3/8 240 4/0 75 20 okrągła 1/2 240 3/0 150 x x x 360 3/0 3 x 45cm x x x 1200 3/0 75 20 okrągła 1/2 360 3/0 75 30-31 okrągła 1/2 240 3/0 75 26-27 okrągła 1/2 2400 2/0 75 27 okrągła 1/2 2400 2/0 150 x x x 360 2/0 3 x 45cm x x x 960 2/0 75 26-27 odwrotnie tnąca 3/8 120 2/0 75 40 okrągła 1/2 240 2/0 75 45 okrągła 1/2 240 2/0 75 48 okrągła 1/2 120 0 150 x x x 360 0 3 x 45cm x x x 720 0 75 30 okrągła 1/2 1200 0 75 37 odwrotnie tnąca 1/2 240 0 75 48 okrągła 1/2 1200 0 75 45 okrągła 1/2 600 1 75 45 okrągła 1/2 600 1 150 x x x 60 1 75 30-31 okrągła 1/2 600 1 90 45 okrągła 1/2 720 2 150 x x x 360 2 6 x 45cm x x x 120 2 75 48 okrągła 1/2 3600 2 75 37 okrągła 1/2 3600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały hemostatyczne do śródoperacyjnego tamowania krwawienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj materiału Forma, postać 1 Wosk kostny tabl. 2,5g 24 sztuki na 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Taśma do szwu naszjkowego - wykonana z plecionego poliestru..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szerokość Taśmy (mm) Długość taśmy (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 5 40 2 x 48 2 x okrągła, masywna 2 x 1/2 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.