eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Legnica: Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica
Numer ogłoszenia: 238835 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie i eksploatację szaletów miejskich ( tradycyjnych i automatycznych) zlokalizowanych na terenie miasta Legnica zgodnie z zasadami i przepisami higienicznymi oraz utrzymania czystości i zgodnie z wymogami przepisów sanitarnych w niżej wymienionym zakresie : a) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych zamontowanych w szaletach b)zakup oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych w wyniku eksploatacji lub wandalizmu i nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, c)utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia, zgodnie z załączonymi mapami, d)zakup oraz uzupełnianie w szaletach środków czystości i higieny, e) konserwacja stolarki okiennej i drzwi, malowania ścian i sufitów, naprawy tynków, posadzek o powierzchni do 1m2, czyszczenia, konserwacja, drobne naprawy rynien i rur spustowych oraz dachów /szalety tradycyjne/, mycia powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz daszków szaletów automatycznych, f) ponoszenie wszelkich opłat związanych z dostawą mediów oraz wywozem nieczystości. g)przeprowadzenie kontroli (co najmniej 3 razy w okresie trwania umowy) stanu technicznego obiektów szaletów miejskich zgodnie z art. 62 ustawy prawo Budowlane w terminie do 31.12.2010r. Wykaz szaletów publicznych : a) ul. Piastowska, b) ul. Czarnieckiego, c) ul. Wrocławska/Plac Klasztorny, d) ul. Szkolna, e) Al. Orła Białego, f) ul. Oświęcimska, g) Al. Orła Białego - Kozi Staw /szalet automatyczny/, h) ul. Brama Głogowska / szalet automatyczny/, i) ul. Młynarska / szalet automatyczny/, j) ul. Muzealna - Złotoryjska / szalet automatyczny/. Godziny otwarcia szaletów tradycyjnych ustala się następująco: a) szalet przy ul. Piastowskiej od 9.00 do 14.00, b) szalet przy ul. Czarnieckiego od 11.00 do 16.00, c) szalet przy ul. Wrocławska/Plac Klasztorny od 10.00 do 18.00, d) szalet przy ul. Szkolnej od 10.00 do 13.00, e) szalet przy Al. Orła Białego ( otwarty sezonowo) od 14.00 do 18.00, f) szalet przy ul. Oświęcimskiej (otwarty sezonowo). Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko: - pracownik z uprawnieniami w zakresie eksploatacji sieci urządzeń i instalacji elektrycznej na stanowisku E - eksploatacji oraz dozoru D - min. 1 osoba - pracownik z uprawnieniami budowlanymi branży ogólnobudowlanej- min. 1 osoba Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w wierszu załącznika, jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać i wykazać doświadczenie, ukończone kursy, specjalistyczne kwalifikacje. Do załącznika dołączyć np. kserokopie uprawnień, ukończonych studiów, kursów, cv itp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w wierszu załącznika, jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać i wykazać doświadczenie, ukończone kursy, specjalistyczne kwalifikacje. Do załącznika dołączyć np. kserokopie uprawnień, ukończonych studiów, kursów, cv itp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnicy, Plac Słowiański 7, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Legnicy, Plac Słowiański 8, pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.