eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad Sanem › Budowa sali gimnastycznej i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali sportowej na zaplecze sanitarne przy Zespole Szkół w Radomyślu nad Sanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Radomyśl nad Sanem: Budowa sali gimnastycznej i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali sportowej na zaplecze sanitarne przy Zespole Szkół w Radomyślu nad Sanem
Numer ogłoszenia: 238830 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199356 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali sportowej na zaplecze sanitarne przy Zespole Szkół w Radomyślu nad Sanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres Inwestycji wchodzi: - budowa sali gimnastycznej - adaptacja istniejącej sali gimnastycznej na zaplecze sanitarno-szatniowe - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacji - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - zagospodarowanie terenu Sala sportowa - obiekt na planie prostokąta jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z antresolą nad częścią komunikacyjną przekryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 8%. Konstrukcja budynku tradycyjna z elementami żelbetowymi, posadowiona na fundamentach bezpośrednich w postaci ław i stóp fundamentowych. Ściany fundamentowe betonowe, ściany nadzienia z bloczków ceramicznych, stropy gęstożebrowe POROTHERM o wysokości 23 cm, dach główny nad salą sportową o konstrukcji stalowej (wiązary stalowe) przekryty płytą warstwową. Zadaszenie antresoli stanowi dach o konstrukcji drewnianej przekryty blachą trapezową. DANE TECHNICZNE - SALA SPOTROWA - długość 43,74 m - szerokość 29,15 m - powierzchnia zabudowy 1275,0 m2 - kubatura 11782,0 m3 Łącznik - w części istniejącej budynku szkoły adaptacji podlega działająca w chwili obecnej sala gimnastyczna - w której zaprojektowano zaplecze sanitarne sali sportowej (szatnia + umywalnia osobno dla chłopców i dla dziewcząt) oraz siłownię. Ponadto zaprojektowano WC mężczyzn, dla kobiet (pełniący jednocześnie funkcję sanitariatu dla niepełnosprawnych) oraz pomieszczenie porządkowe. Sanitariaty dla widzów podczas organizowanych imprez sportowych udostępniono w istniejącym budynku głównym Zespołu Szkół. DANE TECHNICZNE - ŁĄCZNIK - długość 19,11 m - szerokość 10,07 m - powierzchnia zabudowy 192,43 m2 - kubatura 1180,0 m3 Program użytkowy: Część istniejąca - Łącznik - powierzchnia 157,85 m2 - komunikacja - 45 m2 - siłownia - 39,15 m2 - szatnia - 18,39 m2 - umywalnia - 12,29 m2 - szatnia - 16,63 m2 - umywalnia - 12,29 m2 - WC mężczyzn - 6,08 m 2 - pomieszczenie porządkowe - 2,06 m2 - WC niepełnosprawnych/kobiet - 5,96 m2 Część projektowana - sala - powierzchnia 1327,05 m2 - sala sportowa - 946,00 m2 - trybuny - 109,37 m2 - komunikacja - 112,74 m2 - wiatrołap - 14,48 m2 - klatka schodowa - 5,40 m2 - klatka schodowa - 5,40 m2 - komunikacja - 7,23 m2 - gab. WF/magazyn sprzętu - 13,34 m2 - wiatrołap - 6,78 m2 - antresola - 106,31 m2 RAZEM - 1484,90 m2 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 8 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 9 do SIWZ), przedmiarów robót - zał. nr 10 do SIWZ). 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 8 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 9 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 10 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, -organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, -wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, - przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i instalacji, -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu -3 egz., -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej -3 egz. - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku - 1 egz. - wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - 1 egz. - wykonanie planu ewakuacji -1 egz. - wyposażenie obiektu w gaśnice zgodnie z wymogami P.POŻ. 3.7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach i przedmiarach pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.8. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 3.9. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.10. W przypadku gdy zamiana materiałów lub urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca (którego oferta zostanie wybrana) zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji inwestycji w oparciu o tą dokumentację. 3.11. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 - działanie 5.1. Infrastruktura edukacyjna, Schemat B - System oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZRB KOREM Kazimierz Koc Sp. j., Jeżowe 701, 37-430 Jeżowe, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3128393,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2442863,98

  • Oferta z najniższą ceną: 2442863,98 / Oferta z najwyższą ceną: 3662986,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.