eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC,CHODNIKÓW I PLACÓW NA TERENIE MIASTA TUCHOWA-2008/2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Tuchów: ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC,CHODNIKÓW I PLACÓW NA TERENIE MIASTA TUCHOWA-2008/2009r.
Numer ogłoszenia: 238823 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC,CHODNIKÓW I PLACÓW NA TERENIE MIASTA TUCHOWA-2008/2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic,chodników i placów na terenie m.Tuchowa w okresie zimowym 2008/2009 w zakresie: Ulice I kat. odśnieżania Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania) Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg. Łączna długość I kat 11 680 mb - 11,68 km + 9,6 km = 21,28 km Rynek 400 mb -0,4 km Kolejowa 1600 mb - 1,6 km Reymonta 270 mb -0,27 km Jana Pawła II 300 mb - 0,3 km Kościuszki 80 mb - 0,08 km Plac Kościuszki 70 mb - 0,07 km Szkolna 130 mb - 0,13 km Zielona 500 mb - 0,5 km Wołowa 2 300 mb - 2,3 km Grochmala 120 mb - -0,12 km Polna 950 mb - 0,95 km Długa 2 000 mb - 2 ,0 km Wróblewskiego 2 000 mb - 2,0 km Żeromskiego 180 mb - 0,18 km Chopina 150 mb - -0,15 km Ogrodowa 150 mb - 0,15 km Szpitalna 150 mb - 0,15 km Oś.Centrum do kotłowni 180 mb - 0,18 km Oś.Centrum do bloków 100 mb - 0,10 km Wspólna 50 mb - 0,05 km Buchcice pod Kościół 2150 mb - 2.15 km Piotrkowice -Łowczów 5100 mb - 5.10 km Lubaszowa - II - 700 mb - 0,70 km Wołowa pod szkołę 1650 mb - 1,65 km Materiał zabezpiecza wykonawca Ulice II kat. Odśnieżania Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg co stanowi 30 % danej ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy) Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg Łączna długość ulic II kat 16 310 mb - 16,31 km Łączna dł. 30 % ulic II kat. 4900 mb - 4,9 km Wysoka 600 mb - 0,6 km Kopernika 400 mb - 0,4 km Konopnickiej 650 mb - 0,65 km Dierżona 500 mb - 0,5 km Kazimierza Wil. 400 mb - 0,4 km Widok 300 mb - 0,3 km Sikorskiego 150 mb - 0,15 km 650-Lecia 250 mb - 0,25 km Bp. Wałegi 1000 mb - 1 km Św. Józefa 850 mb - 0,85 km Warzywna + łącznik 600 mb- 0,6 km Piotrowskiego 150 mb - 0,15 km Kąpielowa 200 mb - 0,2km Podwale 300 mb - 0,3 km Krótka 100 mb - 0,1 km Graniczna 1 200 mb - 1,2km Górna + przewiązka 2 500 mb - 2,5 km Młyńca 450 mb -0,45 km Drelicharza 250 mb -0,25 km Stawarza 350 mb - 0,35 km Szafera 150 mb - 0,15 km Okólna 900 mb. - 0,9 km Słoneczna + osiedle 700 mb - 0,7 km Wyszyńskiego 200 mb - 0,2 km Długa/boczne/ 500 mb - 0,5 km Nowa 360 mb - 0,36 km Brzozówki 1600 mb - 1,6 km Paderewskiego 300 mb - 0,3 km Promienna I 200 mb - 0,2 km Promienna II 200 mb - 0,2 km Materiał zabezpiecza wykonawca Ulice III kat. Odśnieżania Standard: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy, średnia szerokość ulic 4 m Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg Łączna dł. III kat 9 300 mb - 9,3 km łączna dł. 30 % ulic III kat.2 790 mb - 2,79 km Łowiecka 1150 mb - 1,15 km Ziołowa 450 mb - 0,45 km Przedmieście Górne 800 mb - 0,8 km Strzelecka 2350 mb - 2,35 km Działkowiczów 250 mb - 0,25 km Szafera 900 mb - 0,90 km Strzeleceka/Patyk/ 1500 mb - 150 km Stroma 50 mb - 0,05 km Leśna boczna 450 mb - 0,45 km Polna boczna 200 mb - 0,20 km Okólna 600 mb - 0,60 km Brzozówki 300 mb - 0,30 km Jasna 300 mb - 0,30 km Materiał zabezpiecza wykonawca Ulice odśnieżone i posypane w ciągu 24 godzin od ustania opadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.21.20.00 - 92.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie 8 SIWZ Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dokumentu wymienionego w pkt 19 ppkt 2 SIWZ, W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje swoja wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie popartych odpowiednimi dokumentami, iż przedstawione usługi zostały wykonane należycie. Wymaga się aby wykonawca udokumentował co najmniej jedno zamówienie o zakresie i złożoności co przedmiot zamówienia / referencje, protokoły odbioru,opinie innych zamawiających/. Posiada potencjał techniczny. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie odpowiedniego sprzętu do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakie posiada wykonawca zamówienia. Wymaga się aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne dysponował lub posiadał następujący rodzaj sprzętu: - samochód pługopiaskarka - 1 szt. - ciągnik z pługiem przystosowanym do posypywania nawierzchni drogowych - 1 szt - dodatkowy sprzęt ciężki np. spychacz lub koparko ładowarka Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednią ilością osób /wykwalifikowanych pracowników/ zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 4 osób. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - sporządzony wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie: - dokumentu w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. Pzp - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie: - wykazu oświadczeń zawartych w załącznik nr 2 /oświadczenie/ złożonych w trybie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; c)znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. e)w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego f)realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością g)usługi zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, standardami, i postanowieniami umowy. h)wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne i aktualne badania lekarskie i) zapoznał się z terenem na którym będą wykonywane usługi i nie wnosi żadnych uwag. Po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptują je bez zastrzeżeń. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału wpostępowaniu. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87 , poz. 605 z 2006 r./, winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów poświadczonych kopii Za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 UZP i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 UZP - zgodnie z treścią załącznika nr 2 SIWZ 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert 3)W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także: oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w pkt. 19 i 20 SIWZ 4)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa świadczenia i dokumenty tak jakby sam ubiegał się o udzielenie zamówienia publicznego. W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty. 5)dokumenty stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli 6)ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /załączyć ksero posiadanych uprawnień obsługi sprzętu do odśnieżania/ 7)dokumenty potwierdzające, że usługi, związane z odśnieżaniem i utrzymaniem dróg i ulic w okresie zimowym zostały wykonane z należytą starannością /np. protokoły odbioru, referencje,opinie innych zamawiających itp./. 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi posiada Wykonawca, (rodzaj sprzętu, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane bądź przez ww. osoby, bądź przez upoważnionego Wykonawcę /w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty/. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie którejkolwiek strony dokumentu przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, odpisy lub kopie, stwierdzenia braku podpisów bądź upoważnienia do podpisywania dokumentów, Wykonawca zostanie wykluczony i spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. 4 należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. Formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku w pkt. 18 i 19 SIWZ będzie skutkować odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia publiczne+ogłoszenia/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie, pokój nr 1 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1 Cena materiałów przetargowych jest bezpłatna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.