eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C, C+E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Sanok: Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C, C+E
Numer ogłoszenia: 23881 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C, C+E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu cyklu szkoleń pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C, C+E mających na celu przygotowanie osób bezrobotnych ubiegających się o uzyskanie świadectwa kwalifikacji zawodowej w zakresie kategorii prawa jazdy C, C+E do testu kwalifikacyjnego stanowiącego podstawę do nabycia pełnych kompetencji do pracy na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego. Przedmiotowe szkolenie będzie obejmowało dwa kolejno następujące po sobie etapy: I etap: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, II etap: zgłoszenie uczestników szkolenia na test kwalifikacyjny. Zamawiający będzie kierował na szkolenie osoby bezrobotne w miarę powstającego zapotrzebowania to jest w związku napływem wniosków indywidualnych w zakresie przedmiotowym szkolenia,z zastrzeżeniem korzystania z prawa opcji. W ramach niniejszego zamówienia zamówienie podstawowe stanowi 60% ogólnej liczby 25 osób bezrobotnych (słownie: dwudziestu pięciu osób bezrobotnych), zaś pozostałe 40% stanowi zamówienie opcjonalne (prawo opcji po stronie Zamawiającego). Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy z dowolnej części lub całości tej ilości (liczby osób) skorzystać bądź nie - zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zaistnienia zapotrzebowania na przedmiotowe szkolenie. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej pn.Kwalifikacja wstępna przyspieszona kat. C, C+E Zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne na placu manewrowym, w ruchu drogowym oraz zajęcia z jazd w warunkach specjalnych powinny być przeprowadzone na terenie Powiatu Sanockiego. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć poza wyznaczonym obszarem, a wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni osobom dojazd na zajęcia i z powrotem lub zapewni zakwaterowanie i wyżywienie na miejscu prowadzenia zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.), - aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm) jako potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 39g ust. 2 tej ustawy, prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy, w tym oświadczenia o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej oraz oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm) jako potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 39g ust. 2 tej ustawy, prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie z składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę szkoleniową polegającą na zorganizowaniu szkolenia lub cyklu szkoleń z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C i C+E o wartości co najmniej 45 000, 00 zł brutto, obejmującej szkolenie co najmniej 20 osób (co najmniej jedna wykazana usługa szkoleniowa obejmująca szkolenie lub cykl szkoleń o tożsamym z przedmiotem zamawianego szkolenia zakresem tematycznym). Przyjmuje się, że jedna usługa szkoleniowa (wartość i liczba osób uczestniczących w tej usłudze szkoleniowej) stanowi w odniesieniu do niniejszego warunku realizację szkolenia grupowego lub cyklu szkoleń grupowych lub indywidualnych w ramach jednego umownego stosunku obligacyjnego. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywana należycie (na przykład referencje odbiorcy). Ocena spełnienia ww. odbędzie się na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (wykaz Doświadczenie) oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje odbiorcy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego,że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie przez upoważnionych przedstawicieli, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w niniejszej umowie oraz w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych poniżej: 1) zmiany postanowień umowy w zakresie ceny usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); 2) wystąpienia siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki generalne oraz akty władzy państwowej), co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 3) wówczas gdy powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie było przewidziane przez Wykonawcę w ofercie, a taka potrzeba wynikła w trakcie realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części zamówienia podwykonawcy za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności; 4) zmiany miejsca wykonywania zamówienia w zakresie adresów wskazanych § 3 pkt. 1 umowy na terenie miasta Sanok, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia warunków i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Ofercie Wykonawcy. 5) zmiany wykładowcy przewidzianego do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w poszczególnych częściach szkolenia, o których mowa w § 3 pkt. 6, w razie zajścia trudnych do przewidzenia - w dniu zawarcia umowy okoliczności dotyczących osoby wykładowcy, w szczególności zdarzeń losowych jak choroba, śmierć, utrata uprawnień, rozwiązanie umowy, o ile nowy wykładowca będzie posiadał odpowiednie, nie niższe niż wymagane w SIWZ i zadeklarowane w ofercie Wykonawcy wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do obligatoryjnego wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie określonej w ust. 1 3. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do współpracy między Stronami w § 1 ust. 5 umowy, zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmiany treści oferty Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sanok, ul. Rymanowska 20A , 38 - 500 Sanok, Dział Administracyjno-Organizacyjny, budynek A, pok. nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20A, 38 - 500 Sanok, Sekretariat, budynek A, II piętro, pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.