Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Poznań: Usługa czyszczenia okien, żaluzji oraz drzwi przeszklonych w budynkach Urzędu Miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 238811 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, fax 061 8785215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl; www.pozserwis.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czyszczenia okien, żaluzji oraz drzwi przeszklonych w budynkach Urzędu Miasta Poznania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu: a) mycie okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drzwi wysokich (ponad 2,5 m) oraz innych płaszczyzn przeszklonych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Całkowita powierzchnia okien, żaluzji, parapetów, drzwi i innych płaszczyzn przeszklonych z uwzględnieniem częstotliwości mycia w całym okresie trwania umowy wynosi 50532,16 m2. b) pranie żaluzji pionowych (wertikali) wg wskazań zamawiającego. Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych (obustronna) przeznaczonych do prania z uwzględnieniem częstotliwości wykonania usług w całym okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 5000m2. c) Jeden raz w roku, w miesiącu lipcu 2008 r. mycie fasady budynku przy ul. Gronowej 22a - Wydział Komunikacji i Ochrony Środowiska - 1248 m2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, tj.: poniedziałek i czwartek od godz. 9:00 do godziny 17:00 oraz we wtorek, środę i piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu mycia okien, w wyniku której, dopuszczalna jest zmiana powierzchni przypadającej na dany miesiąc w wysokości nie większej niż 2000m2. Zamawiający wymaga od pracowników świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia schludnego ubrania roboczego, wyposażenia w logo lub identyfikatory firmy oraz zachowania odpowiadającego powadze urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - udokumentują należyte wykonanie (wykonywanie) minimum 3 usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 2.12.2004 do 2.12.2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi czyszczenia okien) i wartością przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto minimum 20.000 zł, - dysponują min. 5 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie potwierdzające zdolność do pracy na wysokości, w tym minimum 2 osobami, które ukończyły kurs technik alpinistycznych wykorzystywanych do prac na wysokościach, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa - w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Aktualność powyższych dokumentów wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż posiadają wymagane uprawnienia (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do siwz) 3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, tj. od 2.12.2004 do 2.12.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem (usługi czyszczenia okien) i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty, załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl; www.pozserwis.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17, w pokoju 64..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17, w pokoju 64..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.01.2008.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2407P Koziegłowy -Swarzędz w obrębie skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Szkolnej w Kicinie
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- ZP3/1743/24 - Modernizacja oświetlenia bezpieczeństwa awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych segmentów B ÷ G w bud. UAM Collegium Chemicum, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 8 w Poznaniu
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- Dzierżawa urządzeń do Centralnej Sterylizatorni GPSK w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.