Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Kraków: Zakup wyposażenia dla pracowni i bloków operacyjnych Szpitala
Numer ogłoszenia: 238778 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla pracowni i bloków operacyjnych Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dla pracowni i bloków operacyjnych Szpitala w ilości 617 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.16.22.00-3, 38.43.45.20-7, 42.93.11.00-2, 33.11.23.40-3, 33.18.21.00-0, 33.11.22.00-0, 33.16.90.00-2, 34.91.11.00-7, 33.73.40.00-4, 38.41.00.00-2, 33.12.32.00-0, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Akcesoria do diatermii chirurgicznej firmy ERBE lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do diatermii chirurgicznej firmy ERBE lub równoważne pakiet zawiera: 1.Kleszczyki BiClamp do zamykania dużych naczyń - 1 sztuka 2.Elektroda szpatułkowa, długość 36 [mm] - 10 sztuk 3.Elektroda szpatułkowa, długość 30 [mm] - 10 sztuk 4.Elektroda kulkowa, średnica 6 [mm] - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Narzędzia do laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do laparoskopii w ilościach: 1.Tuba trokara, średnica 5,5 [mm] - 4 sztuki 2.Tuba trokara 5,5 x 80 [mm] - 6 sztuk 3.Ostrze trokara 5,5 x 80 [mm] - 10 sztuk 4.Tuba trokara 13 x 80 [mm] - 2 sztuki 5.Ostrze trokara 13 x 80 [mm] - 2 sztuki 6.Kleszczyki chwytające typu Johann z okienkiem - 4 sztuki 7.Kleszczyki chwytające, imadło do igieł samo-ustawiające się - 2 sztuki 8.Tuba ssąco-płucząca o średnicy 5 [mm] - 2 sztuki 9.Uchwyt do tuby ssąco-płuczacej - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Narzędzia do videotorakoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do videotorakoskopii w ilościach: 1.Tuba trokara, średnica 5,5 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 2.Trokar, średnica 5,5 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 3.Uszczelka, 3 [mm], do tuby trokara o średnicy 5,5 [mm] - 2 sztuki 4.Tuba trokara, średnica 11 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 5.Trokar, średnica 11 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 6.Uszczelka, 7 [mm], do tuby trokara o średnicy 11 [mm] - 2 sztuki 7.Tuba trokara, średnica 13 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 8.Trokar, średnica 13 [mm], długość robocza 60 [mm] - 10 sztuk 9.Uszczelka, 9 [mm], do tuby trokara o średnicy 13 [mm] - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne w ilościach: 1.Kleszcze typu DE BAKEY lub równoważne - 4 sztuki 2.Kleszcze typu COOLEY lub równoważne - 4 sztuki 3.Kleszcze typu OVERHOLT-GEISSENDOERFER, długość 230 [mm] lub równoważne - 3 sztuki 4.Kleszcze typu OVERHOLT-GEISSENDOERFER, długość 210 [mm] lub równoważne - 3 sztuki 5.Kleszcze typu OVERHOLT-GEISSENDOERFER, długość 270 [mm] lub równoważne - 3 sztuki 6.Kleszcze typu BABY-MIXTER lub równoważne - 3 sztuki 7.Imadło typu HEGAR-MAYO lub równoważne - 10 sztuk 8.Rozwieracz do klatki - 4 sztuki 9.Pręt zatrzaskowy - 1 sztuka 10. Zaciski mocujące - 1 sztuka 11.Łyżka haka operacyjnego - 1 sztuka 12.Haczyk haka operacyjnego - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V-Analizator niskiej hemoglobiny z wyposażeniem dla Laboratorium Analitycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator niskiej hemoglobiny z wyposażeniem dla Laboratorium Analitycznego w ilościach: 1.Analizator niskiej hemoglobiny - 1 sztuka 2.Mikrokuwety - 400 sztuk 3.Krew kontrolna Low Hemoglobin (2x1 [ml]) - 4 sztuki 4.Czyścik - 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI- Mikrowirówka z wyposażeniem (rotorem) dla Laboratorium Analitycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrowirówka z wyposażeniem (rotorem) dla Laboratorium Analitycznego w ilościach: 1.Mikrowirówka - 1 sztuka 2.Rotor - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII- Głowica sektorowa do echokardiografu VIVID I lub równoważna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica sektorowa do echokardiografu VIVID I lub równoważna w ilości 2 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - Defibrylator z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z wyposażeniem w ilości 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX- Aparat do USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do USG w ilościach: 1.Aparat do USG - 1 sztuka 2.Głowica elektroniczna wieloczęstotliwościowa liniowa - 1 sztuka 3.Głowica elektroniczna wieloczęstotliwościowa convex- 1 sztuka 4.Drukarka termiczna (video) czarno - biała - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X- System retraktorowy do zabiegów w obrębie jamy brzusznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System retraktorowy do zabiegów w obrębie jamy brzusznej - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - Wózek do przewożenia pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia pacjentów w ilości 2 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII- Lupy okularowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lupy okularowe w ilości 2 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - Miernik aktywności izotopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik aktywności izotopów - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry Techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV- Aparat do EKG 12 kanałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do EKG 12 kanałowy w ilości 2 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV - Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy w ilości 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Parametry techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa systemu do bezprzewodowej rejestracji sygnału elektrofizjologicznego wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk - 2
- Dostawa modułu do potencjostatu/galwanostatu Autolab typu PGSTAT204 nr ser. AUT522321- DE-dzp.272-198/24
- 148.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Usługa okresowych przeglądów technicznych aparatury, sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Fryta zielona miedziowa w ilości do 6T
- Dobudowa oświetlenia przy ul. Rybnej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa narzędzi laparoskopowych
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa nici oraz sprzętu jednorazowego dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Zakup i dostawa urządzeń medycznych: rejestratory ciśnienia BTL i ASPEL, cystofiberoskop, spirometr, stanowisko rejestracji badań EEG, na potrzeby SPSK im. Prof. W. Orłowskiego.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.