Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Nidzica: Zadanie 1:
Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy
Zadanie 2:
Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy.
Zadanie 3
Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 238777 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica , Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. Zadanie 3 Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy lub/i Zadanie 2: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy. lub/i Zadanie 3 Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi tj.: a) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 141/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 5.07.2011r.) oraz posiadający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987) /dotyczy zadania nr 1/ b) Kierownikiem robót (budowy) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 155/2011 Starosty Nidzickiego z 05.07.2011 ) /dotyczy zadania nr 2/ c) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (spełniający kryteria określone w Decyzji Nr 159/2011 Starosty Nidzickiego z 27.07.2011) /dotyczy zadania nr 3/ Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów (załącznik nr 16 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym odbytą praktykę zawodową zgodnie z warunkiem wskazanym przez Zamawiającego) i oświadczenia (załącznik nr 17 do SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie : 1.1. Zmiana terminu zakończenia zadania w przypadku: a) udzielenia zamówień dodatkowych lub robót wynikających z sytuacji opisanych w §6 ust. 3 i 5 projektu umowy mających wpływ na ten termin; b) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego c) zawieszenia wykonywania robót budowlanych na wniosek Zamawiającego d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót a. Zmiana wynagrodzenia w przypadkach opisanych w §7 ust. 3 projektu umowy, jeżeli będą one miały wpływ na cenę. b. Zmiana stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. c. Zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców z zachowaniem postanowień §11 projektu umowy. d. Zmiana przedstawicieli Wykonawcy na budowie. 2. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt 1.1. ppkt b), c), d), e) będzie równy okresowi przerwy lub postoju. Okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 1 pkt 1.1, ppkt. a) ustalony będzie w oparciu o realny wpływ tych przyczyn na termin zakończenia przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 (pokój nr 3) w godz.7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2011 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Murarskiej na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 32/2, 33/2 i murów na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu 33/4, 43/3, 42 obręb 6 w Nidzicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 141/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 5.07.2011r. stanowiące załączniki nr 1 i 2 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórka części budynku starej kotłowni przy ulicy Sienkiewicza 6 A oraz budowa zadaszonych schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z wykonaniem ściany oporowej przy schodach na działce nr 161/9 obręb 5 w Nidzicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 155/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 21.07.2011r. stanowiące załączniki nr 5 i 6 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórka pawilonu usługowo-handlowego przy ulicy Kajki na działce nr 59 obręb 4 w Nidzicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 159/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 27.07.2011r. stanowiące załączniki nr 9 i 10 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 04/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy - Postępowanie II
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.