eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji a także działań o charakterze środowiskowym, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n.Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Lubartów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji a także działań o charakterze środowiskowym, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n.Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów
Numer ogłoszenia: 238774 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552013, faks 81 8545910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz zajęć z zakresu aktywnej integracji a także działań o charakterze środowiskowym, realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie w ramach projektu systemowego p.n.Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i treningu kompetencji, a także działań o charakterze środowiskowym: konsultacji specjalistycznych i zajęć praktycznych (warsztatowych) zgodnie z poniższym opisem oraz opisem zawartym w SIWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, trening, doradztwo, konsultacje, zaj. praktyczne), w zakresach tematycznych, stanowiących sześć odrębnych części zamówienia: I. Część I - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.1: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne)- 9 osób, 150 godz./os. 2. Wizaż i stylizacja paznokci - 2 osoby, 180 godzin/os.; 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 5 osób, 170 godzin/os.; 4. Florystyka-bukieciarstwo - 3 osoby, 120 godz./os. Termin realizacji cz. I - do 30.11.2012 II. Część II - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.2: 1. Operator/ka koparko-ładowarki - kl.III, wszystkie typy- 6 osób, 176 godzin dyd./os.; Termin realizacji cz. II - do 30.11.2012 III. Część III - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.3: 1. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 4 os., 100 godz./os. (w tym 67 godz. dyd./os. w zakresie obsługi wózków widłowych) Termin realizacji cz. III - do 30.11.2012 IV. Część IV - Kursy i szkolenia zawodowe - gr.4: 1. Prawo jazdy kat. B - 10 os., 60 godz./os. (30 godz. zaj. teoretycznych, 30 godz. zaj. praktycznych) Termin realizacji cz. IV - do 30.11.2012 V. Część V - Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 20 osób, 52 godziny (12 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika); 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 20 osób, 70 godzin (30 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. na każdego uczestnika); Termin realizacji cz. V - w ciągu 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą. VI. Część VI - Wsparcie o charakterze środowiskowym 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog (4 godz. x 5 dni= łącznie 20 godz.) 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - 3 grupy x 3 godz. - łącznie 9 godz. zajęć dla łącznie min. 25 a max. 45 os. Termin realizacji cz. VI : do 14.09.2012 z uwzględnieniem następujących uszczegółowień: 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog - w okresie od 03.09.2012 do 07.09.2012 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - w okresie od 01.09.2012 do 14.09.2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8, 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat od terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej po jednej usłudze szkolenia, którego przedmiotem było: W stosunku do 1 cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu sprzedawcy - dla min. 8 osób o wartości min. 10.000,00 PLN - wizaż i stylizacja paznokci - dla min. 2 osób o wartości min. 6.000,00 PLN - przyuczenie do zawodu opiekuna/ki osób zależnych - dla min. 4 osób o wartości min. 12.000,00 PLN - florystyka-bukieciarstwo - dla min. 2 osób o wartości min.10.000,00 PLN W stosunku do 2 cz. zamówienia: - obsługa koparko-ładowarki kl. III, wszystkie typy dla min. 5 osób o wartości min. 10.000,00 PLN W stosunku do 3. cz. zamówienia: - przyuczenie do zawodu magazyniera wraz z obsługą wózków widłowych dla min. 3 os. o wartości min. 8.000,00 PLN W stosunku do 4 cz. zamówienia: - prawo jazdy kat. B dla min. 6 os. o wartości min. 7.000,00 PLN W stosunku do 5 cz. zamówienia: - doradztwo zawodowe dla min. 16 os. o wartości min. 5.000,00 PLN - zajęcia z zakresu ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych dla min. 16 os. o wartości min. 6.000,00 PLN W stosunku do 6 cz. zamówienia: - indywidualne konsultacje psychologiczne w wymiarze min. 9 godz. o wartości min. 1.000,00 PLN - zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia ról wychowawczych i komunikacji w rodzinie dla min. 20 os. o wartości min. 1.000,00 PLN Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń przedstawionych w przedmiocie zamówienia, a w szczególności co najmniej: W stosunku do I cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne): z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Wizaż i stylizacja paznokci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Florystyka-bukieciarstwo: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do II cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Operator koparko-ładowarki - wszystkie typy, kl. III: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do III cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkolenia Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do IV cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia kursu Prawo jazdy kat. B: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w prowadzeniu szkolenia o danej tematyce W stosunku do V cz. zamówienia: - 1 osobą zdolną do przeprowadzenia Zajęć z doradcą zawodowym: z wykształceniem na poziomie minimum średnim, kwalifikacjami oraz doświadczeniem w zakresie doradztwa zawodowego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia głównego bloku zajęć z psychologiem w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym medycznym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu higieny i zdrowego stylu życia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w zakresie poradnictwa zdrowotnego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia bloku z zakresu kształtowania własnego wizerunku w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć o danej tematyce W stosunku do VI cz. zamówienia: - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym psychologicznym, zdolną do przeprowadzenia specjalistycznych, indywidualnych konsultacji psychologicznych, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - 1 osobą z wykształceniem co najmniej wyższym, zdolną do przeprowadzenia zajęć praktycznych (warsztatowych) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych o tematyce rodzinnej Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiedni dla poszczególnych części zamówienia, o których udzielenie wykonawca się ubiega)- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Oświadczenie o podwykonawcach - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopslubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie jest projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Sprzedawca/czyni z obsługą kasy fiskalnej i komputera (+minimum sanitarne) - 9 osób, 150 godz./os., miejsce realizacji: miasto Lubartów 2. Wizaż i stylizacja paznokci - 2 osoby, 180 godzin/os., miejsce realizacji: miasto Lubartów 3. Opiekun/ka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 5 osób, 170 godzin/os., miejsce realizacji: zaj. teoret. - miasto Lubartów, zaj. prakt. - miasto Lubartów i/lub gmina Lubartów 4. Florystyka-bukieciarstwo - 3 osoby, 120 godz./os., miejsce realizacji: miasto Lubartów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Operator/ka koparko-ładowarki - kl.III, wszystkie typy - 6 osób, 176 godz. dyd. /os., miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Magazynier z obsługą wózków widłowych (jezdniowych) podnośnikowych z napędem silnikowym - 4 os., 100 godz. dyd./os. (w tym 67 godz./os. w zakresie obsługi wózków widłowych), miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Miasto Lublin...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kursy i szkolenia zawodowe - gr. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące kursy/szkolenia: 1. Prawo jazdy kat. B - 10 os., 60 godz./os. (30 godz. zaj. teoretycznych, 30 godz. zaj. praktycznych), miejsce realizacji: zaj. teor. - Miasto Lubartów, zaj. prakt. - Miasto Lubartów i Miasto Lublin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wsparcie z zakresu integracji zawodowej i społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu integracji zawodowej i społecznej dla 20 osób w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 1. Zajęcia z doradcą zawodowym - 20 osób, 52 godziny (12 godz. zajęć grupowych, 40 godz. zajęć indywidualnych - po 2 godz. dla każdego uczestnika). Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 20 osób, 70 godzin (30 godzin zajęć grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych - po 2 godziny na osobę) Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.25.10-7, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wsparcie o charakterze środowiskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu wsparcia o charakterze środowiskowym w ramach projektu systemowego p.n. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Lubartów zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. Miejsce realizacji zajęć: Miasto Lubartów. W skład tej części zamówienia wchodzą następujące instrumenty aktywnej integracji: 1. Objazdowe indywidualne konsultacje specjalistyczne - psycholog (4 godz. x 5 dni= łącznie 20 godz.) Miejsce realizacji zajęć: Gmina Lubartów 2. Zajęcia praktyczne (warsztatowe) z zakresu lepszego pełnienia funkcji wychowawczych i komunikacji w rodzinie - 3 grupy x 3 godz. - łącznie 9 godz. zajęć. W zajęciach łącznie w trzech grupach udział weźmie min. 25 osób, max. 45 os. Miejsce realizacji: Miasto Lubartów i/lub Gmina Lubartów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.