eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › DOSTAWA CZĘSCI ZAMIENNYCH DO POJACDU MARKI STAR 266M

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Dęblin: DOSTAWA CZĘSCI ZAMIENNYCH DO POJACDU MARKI STAR 266M
Numer ogłoszenia: 238742 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824 , Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, faks 081 8651702 w. 225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘSCI ZAMIENNYCH DO POJACDU MARKI STAR 266M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdu marki Star 266M do Jednostki Wojskowej 4824 Stawy - Skład Stężyca ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium. 2) Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 3 000,00 zł, 3) Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O Okręg. LUBLIN, nr rachunku: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000 Wadium można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie niepieniężnej należy zdeponować w kasie Zamawiającego budynek nr 2 pokój nr 30 do dnia 31.07.2009 r. do godziny 09:30 - Kopie dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy spełniajacy warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali lub wykonują, co najmniej jedną dostawę o charakterze tożsamym z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają: a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 200 000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej załącznik Nr 1 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty: a) oświadczenie, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie, iż oferowane do dostawy tśm zostaną poddane odbiorowi wojskowemu zgodnie z wymaganiami zawartymi w AQAP 2131 (wymagania dotyczące zapewnienia jakości przy kontroli końcowej przez wskazane RPW); c) oświadczenie, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; d) oświadczenie, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; e) oświadczenie, iż korzysta z praw do podmiotów własności przemysłowej intelektualnej, związanych z przedmiotem umowy w sposób zgodny z normami ustalonymi w ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 119 poz. 1117 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2000r Nr 80 poz. 904 ze zm.). 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (wg załącznika nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień.... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający spełnianie wymagań opisanych w rozdziale III pkt 1, ppkt 2) obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te, (co najmniej jedna) zostały wykonane należycie; Jeżeli wartość dostaw określona zostanie w wykazie lub innych dokumentach potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, w innej walucie niż PLN (zł.), Zamawiający dokona przeliczenia na PLN (zł.) wg średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert; d) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zdolność kredytowa w w/w informacji powinna być określona zgodnie z art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.). Uwaga: jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej będzie potwierdzała wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową poprzez użycie zwrotu przykładowo (w kwocie sześciocyfrowej) - wówczas zostanie odczytana przy ocenie spełniania warunków jako kwota równa 100 000 PLN. Ponadto, jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej będzie potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w walucie innej niż PLN (zł.), Zamawiający dokona przeliczenia na PLN (zł.) wg średniego kursu NBP z dnia, na który potwierdzony jest stan środków finansowych, lub z dnia, na który określona została zdolność kredytowa. W przypadku, gdy w przedstawionej informacji nie zostanie określony taki dzień, wartość wskazana w walucie innej, niż PLN (zł.) zostanie przeliczona na PLN (zł.) wg kursu średniego NBP na dzień upływu terminu składania ofert; e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 200 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert; f) dowód wniesienia wadium (kserokopia); 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, lit. b) składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej. 3. Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne - konsorcja): 1) W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b), rozdziału V Specyfikacji. Dokumenty wymienione w ppkt 2, lit. c), d), e) winien przedłożyć, w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagane warunki w sposób łączny, natomiast dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 2, lit. a) (oświadczenie) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. 2) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez notariusza musi być dołączona do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 5) W formularzu ofertowym, jak również w innych dokumentach w miejscu (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie udostępniona na stronie internetowej www.army.mil.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedzina zamawiającego budynek nr 2 pokój nr 101-102 Kancelaria Jawna JW 4824 Stawy. Godziny przyjmowania korespondencji do kancelarii jawnej: w dni powszednie w godz. 7.30 do 14.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.