eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa mięsa i artykułów mięsno-wędliniarskich niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Dąbrowa Górnicza: Dostawa mięsa i artykułów mięsno-wędliniarskich niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 238647 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 206201 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, fax 032 2613694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i artykułów mięsno-wędliniarskich niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS w Dąbrowie Górniczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mięsa i artykułów mięsno - wędliniarskich niezbędnych do przygotowania posiłków dla pensjonariuszy Dziennych Domów Pomocy Społecznej, kuchni i Środowiskowego Domu Samopomocy - jednostek MOPS. Usytuowanie punktów dostawy: - DDPS nr 1 -Dąbrowa Górnicza ul. Korczaka 13 - DDPS nr 2 -Dąbrowa Górnicza ul. Morcinka 15 - DDPS nr 3 -Dąbrowa Górnicza ul. Chemiczna 2 - DDPS nr 4 -Dąbrowa Górnicza ul. Jaworowa 4A Ilość i rodzaj asortymentu został określony w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego. Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem w dniu i godzinie poprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS. Dostarczony towar niezgodny z zapotrzebowaniem, wadliwy lub przeterminowany będzie zwracany. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar własnym środkiem transportu zachowując warunki sanitarne i wymagania w zakresie przestrzegania zasad higieny i przewozu żywności zgodnie z wymaganiami Sanepid-u. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCAP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wymagane jest, by Wykonawca wraz z dostawą towaru załączał wymagane prawem dokumenty identyfikujące dostawę w zakresie jakości zdrowotnych żywności i żywienia oraz terminu przydatności do spożycia. Terminy, rodzaje i ilość dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub pisemnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 97752,11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Masarski ZDRÓJ Sp. J. Adam Gonciarz, Ryszard Kita, Andrzej Głąb, 33-300 Nowy Sącz, ul. Zdrojowa 25, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 97752.11
  • Oferta z najniższą ceną: 97752.11 / oferta z najwyższą ceną: 97752.11
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.