eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Rozbudowa siedziby Delegatury NIK w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Białystok: Rozbudowa siedziby Delegatury NIK w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 23862 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku , ul. Akademicka 4, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7399100, faks 085 7399109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa siedziby Delegatury NIK w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane dot. rozbudowy budynku: a) wykonanie fundamentów, b) wykonanie ścian konstrukcyjnych i działowych, c) wykonanie stropów, d) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, e) wykonanie posadzek, f) wykonanie kominów murowanych z cegły pełnej, nad stropem ostatniej kondygnacji ocieplenie kominów gazobetonem, nad dachem wymurowanie kominów 14x14 cm z cegły klinkierowej, g) wykonanie ocieplenia i tynkowania zewnętrznego tynkiem mineralnym cienkowarstwowym metodą lekką-mokrą, h) wykonanie instalacji klimatyzacji, i) wykonanie pozostałych instalacji, j) wstawienie stolarki okiennej i parapetów, k) wstawienie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, l) uzupełnienie nawierzchni utwardzonych wokół budynku. 2. Roboty budowlane dot. adaptacji pomieszczeń w istniejącym budynku: a) demontaż daszku i podestu przy wejściu od strony parkingu, b) demontaż ściany zewnętrznej klatki schodowej oraz warstw elewacyjnych ścian zewnętrznych od strony projektowanej rozbudowy, c) demontaż pokrycia dachowego i ołacenia dachu od strony projektowanej rozbudowy, d) demontaż stolarki okiennej od strony projektowanej rozbudowy, e) demontaż części ścian wewnętrznych, f) demontaż części posadzek, g) wykucie otworów drzwiowych i przejść, h) zamurowanie otworów okiennych od strony projektowanej rozbudowy, i) demontaż wewnętrznej warstwy płyt GKF na poddaszu, j) demontaż wyposażenia sanitarnego demontowanych łazienek, k) wykonanie nowych ścian działowych w miejscach zmian układu funkcjonalnego, l) wykończenia ścian oddzielających pomieszczenia poddasza od konstrukcji oraz skosów na poddaszu płytami GKF, m) montaż stolarki drzwiowej, n) wykonanie rozbudowy klatki schodowej, o) wykonanie tynkowania projektowanych ścian i miejsc wykucia otworów drzwiowych i przejść, p) wykonanie malowania ścian i sufitów w części istniejącej, r) wykonanie posadzek w miejscach zmiany układu funkcjonalnego części istniejącej, w miejscu rozbudowy klatki schodowej oraz w piwnicy w pomieszczeniach z posadzką betonową (z wyjątkiem garażu), s) wykonanie instalacji klimatyzacji, t) przebudowa pozostałych instalacji, u) wymiana węzła cieplnego, w) wykonanie komina w przewodu wentylacyjnego ocieplonego obudowanego płytami GK na ruszcie stalowym, nad stropem ostatniej kondygnacji ocieplenie kominów gazobetonem, nad dachem zastosowanie wywietrzaka w kominie. 3. Kubatura cz.istniejącej -3671,15 m3, Kubatura cz.projektowanej - 1207,85m3. 4. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 410.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawa). 2. Wykonawca musi dokonać wizji lokalanej w miejscu planowanych robót. 3. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych poniżej , a warunku określonego w pkt. 2 na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.c) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - (wzór wg załącznika nr 31 do SIWZ). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do wykazu muszą być dołączone kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem (Uprawnień budowlanych) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych jak również zaświadczeń potwierdzających członkostwo we właściwej terenowo Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, wszystkich osób wyszczególnionych w ww. wykazie - (wzór wykazu w załączniku nr 32 do SIWZ). Do wykazu musi być załączone pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Wykazu (l.p.; opis przedmiotu zamówienia; wartość brutto; data wykonania; nazwa zamawiającego; adres i telefon kontaktowy zamawiającego) minimum dwóch robót budowlanych wykonanych (w generalnym wykonawstwie) w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dot. wznoszenia obiektów użyteczności publicznej lub administracyjnych wyposażonych w instalacje: klimatyzacji, okablowania komputerowego, systemu wykrywania pożaru, systemu telewizji przemysłowej oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu.Brak w ww. wykazie min. dwóch robót budowlanych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych. Do wykazu muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Dokumentem potwierdzającym może być referencja wystawiona przez zamawiającego lub protokół obioru robót budowlanych ze stwierdzeniem jakości wykonania zamówienia. Brak dokumentu potwierdzającego spowoduje, że zamówienie wyszczególnione w wykazie nie zostanie uwzględnione w ocenie Wykonawcy. 5. Kserokopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualne od dnia składania oferty do dnia 30 czerwca 2010 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie niższej niż 1.500.000 zł sumy gwarancyjnej. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub ubezpieczenia na mniejszą wartość lub krótszy termin, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru Jego oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy do dostarczenia dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie niższej niż 1.500.000 zł sumy gwarancyjnej na okres do dnia 30 czerwca 2010 r. 6. W przypadku złożenia oferty przez podmioty działające wspólnie do oferty muszą być załączone wszystkie wymienione dokumenty, a każdy z podmiotów również dokumenty wymienione w pkt 6.1 i 6.2. SIWZ. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, w ofercie musi być wskazany pełnomocnik podmiotów działających wspólnie. 7. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymienionych dokumentów, a każdy ze wspólników również dokumentów wymienionych w pkt 6.1 i 6.2. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nik.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku, 15-950 Białystok ul. Akademicka 4 - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku, 15-950 Białystok ul. Akademicka 4 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.