eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli warsztatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Warszawa: Dostawa mebli warsztatowych
Numer ogłoszenia: 238620 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 655 40 00, faks 22 655 46 79, 22 643 39 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli warsztatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania dostawy, której wartość nie przekracza równowartości 414 000 EURO. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli warsztatowych w podziale na 12 zadań: Zadanie 1 - dostawa stanowiska warsztatowego z tablicą na narzędzia i oświetleniem: 6 kpl. - stanowisko warsztatowe o wym. 2000x700x880 mm, Zadanie 2 - dostawa stanowiska warsztatowego z tablicą na narzędzia i oświetleniem: 3 kpl. - stanowisko warsztatowe o wym. 1700x700x880 mm; Zadanie 3 - dostawa wraz z montażem systemu regałów do zabudowy wraz ze stołami warsztatowymi wg projektu: 2 kpl. - system regałów wraz ze stołami o łącznym wym. 5700x600x2400 mm Zadanie 4 - dostawa wraz z montażem: 1 kpl. - system magazynowania części zamiennych wg projektu, Zadanie 5 - dostawa systemu magazynowania materiałów: 27 szt. - regał o wym. 930x550x2000 mm, 20 szt. - szafa metalowa wzmocniona o wym. 1000x400x1990 mm; Zadanie 6 - dostawa wraz z montażem systemów stojaków modułowych: 1 szt. - regał z szafkami wg projektu, 1 szt. - stół wg projektu, 1 szt. - warsztat ogólny wg projektu, 2 szt. - regał z półkami wg projektów, 1 szt. - podest pod akumulatory wg projektu, 1 szt. - narożnik wg projektu; Zadanie 7 - dostawa wraz z montażem systemów stojaków modułowych: 3 szt. - stojak magazynowy wg projektów, 3 szt. - półka pod stojak magazynowy wg projektu; Zadanie 8 - dostawa wraz z montażem stanowiska do badań magnetyczno - proszkowych: 1 szt. - stół warsztatowy o wym. 2100x740x900 mm z tablicą na narzędzia, listwą elektryczną i oświetleniem, 1 szt. - urządzenie mobilne - odciąg laboratoryjny wraz z pełną dokumentacją obsługi, działania i utrzymania, Zadanie 9 - dostawa wyposażenia warsztatowego: 1 szt. - stół warsztatowy o wymiarach 2100x600x910 mm z tablicą na narzędzia, listwą elektryczną i oświetleniem, 2 szt. - szafa narzędziowa o wym. 1000x500x1950 mm; Zadanie 10 - dostawa wyposażenia warsztatowego: 3 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x400x1950 mm, 1 szt. - szafa narzędziowa wisząca o wym. 1190x480x978 mm, 4 szt. - stół warsztatowy o wym. 2180x800x860 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 500-507x500x1000 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 1014x460x1900 mm, 3 szt. - regał magazynowy o wym. 1150x500x2500 mm, 1 szt. - stół warsztatowy o wym. 2070x600x976 mm, 1 szt. - gablota narzędziowa otwarta o wym. 1390x865 mm, 8 szt. - szafa narzędziowa wisząca o wym. 1000x600x1000 mm, 4 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 1000x600x1950 mm; Zadanie 11 - dostawa wyposażenia warsztatowego: 1 szt. - szafa o wym. 300x165x478 mm ze skrzynkami plastikowymi, 2 szt. - pojemnik kratowy z podłogą z blachy stalowej ustawiany w stos, o wym. 1200x800x675 mm, 2 szt. - półkowy regał wtykowy o wym. 1000x500x2000 mm, 1 szt. - regał stojący o wym. 1125x600x1540 mm, z plastikowymi skrzynkami, 4 szt. - szafa warsztatowa stojąca zgrzewana o wym. 960x420x1950mm, 2 szt. - szafa warsztatowa stojąca o wym. 960x420x1950mm, ze schowkiem, 5 szt. - szafa warsztatowa stojąca z szufladami o wym. 800x600x1000 mm, 5 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x600x1000 mm, 4 szt. - regał metalowy otwarty o wym. 1000x300x1850 mm, 20 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 600x450x1000 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x450x1800 mm, 6 szt. - regał otwarty typu Strong o wym. 1200x600x1800 mm, 3 szt. - szafy spawane 10 - schowkowe o wym. 600x500x1800 mm; Zadanie 12 - dostawa szaf ubraniowych BHP-2: 19 szt. - szafa ubraniowa o wym. 600x500x1800-1850 mm, bez ławki, 77 szt. - szafa ubraniowa o wym. 800x500x2100-2150 mm, z wysuwaną ławką. Wszystkie powyższe wymiary zostały podane w układzie: szerokość x głębokość x wysokość..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWP: 9.1 W zakresie zadań 1-8 i 10-12 Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 1) zadanie 1 - 450,00 (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł i 00/100); 2) zadanie 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł i 00/100); 3) zadanie 3 - 700,00 zł (słownie: siedemset zł i 00/100); 4) zadanie 4 - 200,00 zł (słownie: dwieście zł i 00/100); 5) zadanie 5 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł i 00/100); 6) zadanie 6 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł i 00/100); 7) zadanie 7 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł i 00/100); 8) zadanie 8 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł i 00/100); 9) zadanie 10 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł i 00/100); 10) zadanie 11 - 485,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt pięć zł i 00/100); 11) zadanie 12 - 780,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł i 00/100). 9.2 W zakresie zadania 9 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 9.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o.: Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518 9.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 9.5 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.4, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym (III piętro). Godziny przyjęć dokumentów wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 9.6 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami Pzp. 9.7 Zamawiający zaleca złożenie wraz z ofertą kserokopii poręczeń lub gwarancji złożonych tytułem wadium w postępowaniu. 9.8 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku Wykonawców składających oferty w zakresie zadania 1, 2, 3, 8 lub 9 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek gdy udokumentuje, że dokonał wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (GIOŚ) jako wprowadzający sprzęt elektryczny i elektroniczny po raz pierwszy na terytorium kraju (zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005r. (Dz. U. 2013, poz. 1155 z późn. zm.) lub - w przypadku jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym i nie musi posiadać wpisu do rejestru GIOŚ - przedstawi oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie jest wprowadzającym w rozumieniu przywołanej wyżej ustawy i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru GIOŚ. Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia Wykonawcy o wpisie do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska jako wprowadzającego sprzęt po raz pierwszy - Wykonawcy, którzy są wprowadzającymi sprzęt po raz pierwszy, w rozumieniu ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z 29.07.2005r. (Dz.U. 2005 Nr 180 poz. 1495 z późn. zm.) do oświadczenia dołączają kopię potwierdzenia dokonania wpisu do rejestru GIOŚ, jako wprowadzającego sprzęt (potwierdzenie nadania numeru rejestrowego), lub jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym sprzęt i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, przedstawia oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach: - wystąpienia siły wyższej; - przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia lub sposób wykonywania przedmiotu zamówienia; - opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności; - opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności; 2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiana umowy w związku z wystąpieniem siły wyższej; 5) zmiana umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) zmiana umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 7) zmiana umowy w związku ze zmianą formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 20.2 Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności, określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt 20.1 SIWP. Przedmiotowy protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.metro.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Metro Warszawskie Spółka z o.o. ul. Wilczy Dół 5 02-798 Warszawa Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Kancelarii w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa stanowiska warsztatowego z tablicą na narzędzia i oświetleniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 kpl. - stanowisko warsztatowe o wym. 2000x700x880 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa stanowiska warsztatowego z tablicą na narzędzia i oświetleniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 kpl. - stanowisko warsztatowe o wym. 1700x700x880 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wraz z montażem systemu regałów do zabudowy wraz ze stołami warsztatowymi wg projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 kpl. - system regałów wraz ze stołami o łącznym wym. 5700x600x2400 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa systemu magazynowania wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kpl. - system magazynowania części zamiennych wg projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa systemu magazynowania materiałów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 szt. - regał o wym. 930x550x2000 mm, 20 szt. - szafa metalowa wzmocniona o wym. 1000x400x1990 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa wraz z montażem systemów stojaków modułowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - regał z szafkami wg projektu, 1 szt. - stół wg projektu, 1 szt. - warsztat ogólny wg projektu, 2 szt. - regał z półkami wg projektów, 1 szt. - podest pod akumulatory wg projektu, 1 szt. - narożnik wg projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa wraz z montażem systemów stojaków modułowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt. - stojak magazynowy wg projektów, 3 szt. - półka pod stojak magazynowy wg projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa wraz z montażem stanowiska do badań magnetyczno - proszkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - stół warsztatowy o wym. 2100x740x900 mm z tablicą na narzędzia, listwą elektryczną i oświetleniem, 1 szt. - urządzenie mobilne - odciąg laboratoryjny wraz z pełną dokumentacją obsługi, działania i utrzymania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa wyposażenia warsztatowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - stół warsztatowy o wymiarach 2100x600x910 mm z tablicą na narzędzia, listwą elektryczną i oświetleniem, 2 szt. - szafa narzędziowa o wym. 1000x500x1950 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa wyposażenia warsztatowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x400x1950 mm, 1 szt. - szafa narzędziowa wisząca o wym. 1190x480x978 mm, 4 szt. - stół warsztatowy o wym. 2180x800x860 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 500-507x500x1000 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 1014x460x1900 mm, 3 szt. - regał magazynowy o wym. 1150x500x2500 mm, 1 szt. - stół warsztatowy o wym. 2070x600x976 mm, 1 szt. - gablota narzędziowa otwarta o wym. 1390x865 mm, 8 szt. - szafa narzędziowa wisząca o wym. 1000x600x1000 mm, 4 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 1000x600x1950 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa wyposażenia warsztatowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. - szafa o wym. 300x165x478 mm ze skrzynkami plastikowymi, 2 szt. - pojemnik kratowy z podłogą z blachy stalowej ustawiany w stos, o wym. 1200x800x675 mm, 2 szt. - półkowy regał wtykowy o wym. 1000x500x2000 mm, 1 szt. - regał stojący o wym. 1125x600x1540 mm, z plastikowymi skrzynkami, 4 szt. - szafa warsztatowa stojąca zgrzewana o wym. 960x420x1950mm, 2 szt. - szafa warsztatowa stojąca o wym. 960x420x1950mm, ze schowkiem, 5 szt. - szafa warsztatowa stojąca z szufladami o wym. 800x600x1000 mm, 5 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x600x1000 mm, 4 szt. - regał metalowy otwarty o wym. 1000x300x1850 mm, 20 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 600x450x1000 mm, 2 szt. - szafa narzędziowa stojąca o wym. 800x450x1800 mm, 6 szt. - regał otwarty typu Strong o wym. 1200x600x1800 mm, 3 szt. - szafy spawane 10 - schowkowe o wym. 600x500x1800 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa szaf ubraniowych BHP-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 19 szt. - szafa ubraniowa o wym. 600x500x1800-1850 mm, bez ławki, 77 szt. - szafa ubraniowa o wym. 800x500x2100-2150 mm, z wysuwaną ławką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.