eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › przebudowa drogi ul. Emilii Plater i budowa parkingu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23859

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: przebudowa drogi ul. Emilii Plater i budowa parkingu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, do kontaktów: Artur Maruszczak, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, fax 077 4050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Daniel Bul, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 774050383, fax 774050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Daniel Bul, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 774050383, fax 774050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi ul. Emilii Plater i budowa parkingu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kędzierzyn-Koźle ul. Emilii Plater. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót drogowych obejmuje następująco: roboty rozbiórkowe:- rozebranie chodników z płyt betonowych (50x50x7 i 35x35x5), - rozebranie warstwy z płyt drogowych (trylinka),- rozebranie krawężników betonowych,- rozebranie obrzeży trawnikowych, roboty przygotowawcze i ziemne w zakresie korytowania pod warstwy konstrukcyjne, roboty krawężnikowe: - ławy betonowe z oporem pod krawężniki,- krawężniki betonowe bez ław,- obrzeża betonowe, roboty regulacyjne:- regulacja pionowa wpustów ulicznych,- regulacja pionowa studzienek,- demontaż częściowy konstrukcji studni rewizyjnej,- ustawienie płyty żelbetonowej, podbudowy:- podbudowa z kruszywa łamanego,- podbudowa z kamienia tłuczonego, roboty nawierzchniowe:- nawierzchnia drogi i ciągu pieszo jezdnego z kostki brukowej betonowej,- nawierzchnia parkingów i wjazdów z kostki brukowej betonowej,- chodniki z kostki brukowej betonowej, roboty wykończeniowe:- ręczne plantowanie powierzchni gruntu,humusowanie z obsianiem trawą pasa zieleni. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej obejmują następująco: roboty ziemne, układanie kanalizacji: - kanały z rur PVC,- demontaż studzienek ściekowych,- rozebranie murów i słupów z cegły. Położenie kabli telekomunikacyjnych: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, układanie kabla, nawierzchnie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: w formularzu oferty Wykonawca potwierdza: udzielenie na wykonanie roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz gotowość przystąpienia do usuwania wad, usterek czy awarii w ciągu 48 godzin od momentu uzyskania informacji od zamawiającego o stwierdzeniu wady, usterki czy awarii. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Długość przebudowywanego odcinka ulicy Emilii Plater - 304 m. Szerokość jezdni 5,0 m (w końcu odcinku na placu do zawracania 8,0 m). Powierzchnia jezdni 1580 m2. Szerokość chodników przy jezdni 1,5 m. Powierzchnia chodników wraz ze zjazdem 856,0 m2. Szerokość chodnika przy zabudowie szeregowej 3,0 m. Powierzchnia chodnika 220 m2, Powierzchnia parkingów 210 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.06.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 23.05.2007 do godziny godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 4 000 - zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r. z późniejszymi zmianami).Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta w PKO BP S.A. O/Kędzierzyn-Koźle nr 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium. Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Miasta w pokoju 231. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania - oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle p. 212 w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy). Wykonawca traci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 24.04.2002 do 23.04.2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - w zakresie robót drogowych na wartość, co najmniej 750.000 zł. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000 zł. lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. 4. Zaakceptowanie finansowania zamówienia, a tym samym płatności przez Zamawiającego jak niżej : w 2007 r. płatne do kwoty: 220.000 zł (brutto), a pozostała kwota płatna w 2008. 5. Udzielenie na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad / usterek / awarii, nie później niż wciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od zamawiającego. 6.Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu lub obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 7. Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 8. Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. 9.W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonych dokumentów. W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub ich łączny potencjał kadrowy i majątkowy, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (dotyczy pkt 1 - 5). 6.Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(sporządzony wg wzoru druku Nr 3 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik. 7. Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 4 SIWZ) robót wykonanych okresie od 24.04.2002 do 23.04.2007, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. 10. Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 5 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany pod słowem \akceptuję\ przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska. 11. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku Nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 12.Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk Nr 2 SIWZ). 13.Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: 72 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 pok. 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.