eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Sierpc: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 23858 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu , ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754648, 2758918, faks 024 2754806.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I ETAP 1. Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa WSE 01-99 PN, P, R, S, T, U, W, V, X, Y 990 kpl. 2. Tablica samochodowa zwyczajna jedno + dwurzędowa WSE G651-G700 50 kpl. 3. Tablica samochodowa do przyczep jednorzędowa WSE 01-99 FK, L 198 szt. 4. Tablica samochodowa do przyczep dwurzędowa WSE 01-99 GH, J 198 szt. 5. Tablica ciągnikowa zwyczajna WSE 01-99 RE, F, G 297 szt. 6. Tablica motocyklowa zwyczajna WSE H851-H950 100 szt. 7. Tablica motorowerowa zwyczajna WSE 01-99 SH, J, K, L, M, N, P 693 szt. II ETAP 8. Tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa WSE 01-99 TA, C, E, F, G, H, J, K, L, M 990 kpl. III ETAP 9. Tablica samochodowa jednorzędowa zwyczajna WSE 01-99 TN, P, R, S, T, U, W, V, X, Y 990 kpl. IVETAP 10. Tablica samochodowa jednorzędowa zwyczajna WSE 01-99 UA, C, E, F, G, H, J, K, L, M 990 kpl. V ETAP 11. Tablica samochodowa jednorzędowa zwyczajna WSE 01-99 UN, P, R, S, T, U, W, V, X, Y 990 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.00.00 - Glin, nikiel, skand, tytan i wanad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; * posiadają upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych; * posiadają certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa; * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; * w ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) wykonali co najmniej 3 zamówienia zbliżone rodzajowo i ilościowo (min. 80%) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelną realizację takich dostaw (załącznik nr 3); * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. 3)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa, 4) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast w/w dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp (załącznik od nr 2 do niniejszej SIWZ). 7. Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 3. 8. Podpisany wzór umowy - zał. nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierpc.starostwo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, pok. nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.