eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego wraz z monitorem dla SP ZOZ w Bogatyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Bogatynia: Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego wraz z monitorem dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer ogłoszenia: 238570 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55188 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego wraz z monitorem dla SP ZOZ w Bogatyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia była sukcesywna dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego wraz z monitorem dla SP ZOZ w Bogatyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie musi spełniać sprzęt medyczny w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera Formularz asortymentowo-cenowy zamówienia, stanowiący Załącznik Nr II do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zaoferowany aparat był fabrycznie nowy. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zaoferowany aparat do znieczulenia posiadał instrukcję obsługi w języku polskim. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 7. W celu potwierdzenia dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia odpowiedniego wpisu lub zgłoszenia sprzętu do stosowania w służbie zdrowia. 8. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać oznaczenie CE oraz świadectwo kompatybilności aparatu do znieczulenia z monitorem. 9. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał minimum 24 miesiące gwarancji z bezpłatnymi przeglądami w okresie gwarancyjnym zgodnie z wymogami producenta. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów Karty charakterystyki Karty katalogowe Opisy techniczne Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski, z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MED Finance S.A., Al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132667,20

  • Oferta z najniższą ceną: 132667,20 / Oferta z najwyższą ceną: 132667,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.