eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2012 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Kolbuszowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2012 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 23855 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9129 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2012 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych w 2012 r. dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. Oznaczenie wg. Słownika CPV: 30192000-1, 30197000 - 6, 30197644-2, 22991000-3,30125110-5, 30125120-8 Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Realizacja dostawy objętej przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia(zał. nr 2 do SIWZ), formularz cenowy (zał. nr 5 do SIWZ), Wzór umowy (zał. nr 7 do SIWZ), stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Materiały podane w treści opisu przedmiotu zamówienia nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się artykuły równoważne jakością lub lepsze. Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.44-2, 22.19.10.00-3, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paks Art. Papiernicze i Biurowe, ul. Piekarska 11, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89982,88

  • Oferta z najniższą ceną: 89982,88 / Oferta z najwyższą ceną: 89982,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.