eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw kserokopiarek Develop i Kyocera Mita znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/65/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Warszawa: Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw kserokopiarek Develop i Kyocera Mita znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/65/13
Numer ogłoszenia: 238559 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw kserokopiarek Develop i Kyocera Mita znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/65/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych, wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek Develop i Kyocera Mita, znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie. 2)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie wymienione wyżej części. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej: a)dla części nr I: dwie usługi konserwacji, przeglądów i napraw kserokopiarek Kyocera Mita o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w ciągu jednego roku kalendarzowego wykonana dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, b)dla części nr II: dwie usługi konserwacji, przeglądów i napraw kserokopiarek Develop o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w ciągu jednego roku kalendarzowego wykonana dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a)dla części nr I: 1 osobą, która posiada kwalifikacje lub odbyła szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Kyocera Mita, potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez producenta sprzętu lub podmiot upoważniony przez producenta do przeprowadzania szkoleń lub poświadczania kwalifikacji w powyższym zakresie, np. upoważnionego przedstawiciela producenta oraz posiadająca co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek, b)dla części nr II: 1 osobą, która posiada kwalifikacje lub odbyła szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Develop, potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez producenta sprzętu lub podmiot upoważniony przez producenta do przeprowadzania szkoleń lub poświadczania kwalifikacji w powyższym zakresie, np. upoważnionego przedstawiciela producenta oraz posiadająca co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3c do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji umowy, niezależnych od wykonawcy i zamawiającego, przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a)przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, b)terminu realizacji umowy, c)warunków płatności d)osób wskazanych do nadzorowania realizacji umowy. 2.Zmiana umowy, za wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, może być dokonana za porozumieniem Stron, w formie pisemnego aneksu. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta odpowiedniego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o nieotrzymaniu środków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy,00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy,00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Kyocera Mita znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Kyocera Mita znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Develop znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Develop znajdujących się w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.