Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Opole: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych
Numer ogłoszenia: 238558 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28556 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP Krapkowice.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Waldemar Ciurko FIRMA GASTRONOMICZNO - USŁUGOWA "WAGAST"
jakie przetargi wygrała firma
Waldemar Ciurko FIRMA GASTRONOMICZNO - USŁUGOWA "WAGAST"
- Waldemar Ciurko Firma Gastronomiczno-Usługowa WAGAST Krapkowice, ul. Rynek 1/4, 47-300 Krapkowice, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 837.05
- Oferta z najniższą ceną: 3 837.05 / oferta z najwyższą ceną: 3 837.05
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP Namysłów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ KLIMASZEWSKI Cafe Bar "RYAN"
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ KLIMASZEWSKI Cafe Bar "RYAN"
- CAFE BAR RYAN Namysłów, Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1 968.36
- Oferta z najniższą ceną: 1 968.36 / oferta z najwyższą ceną: 1 968.36
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP Brzeg.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mario s.c. Brzeg, ul.Elektryczna 8, 49-305 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6 453.21
- Oferta z najniższą ceną: 6 453.21 / oferta z najwyższą ceną: 6 453.21
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP Nysa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Handlowe GASTROPOL Sp. z o.o., ul. Rybacka 15, 45-003 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4 506.73
- Oferta z najniższą ceną: 4 506.73 / oferta z najwyższą ceną: 4 506.73
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP K-Koźle.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAR CASINO Irena Kotowicz K-Koźle, ul. Wojska Polskiego 18, 47-220 K-Koźle, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7 774.77
- Oferta z najniższą ceną: 7 77477 / oferta z najwyższą ceną: 7 77477
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla osób zatrzymanych dla KPP Olesno.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERJA Sp. z o.o. Olesno, ul. M. Konopnickiej 5, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 966.45
- Oferta z najniższą ceną: 3 966.45 / oferta z najwyższą ceną: 3 966.45
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.