eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra i zagospodarowanie tych odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Dobra: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra i zagospodarowanie tych odpadów
Numer ogłoszenia: 238507 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346304 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dobra, Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 18 3330020, faks 18 3330020 wew. 200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra i zagospodarowanie tych odpadów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka Gminy Dobra 1) Powierzchnia Gminy Dobra 109 km2 2) Liczba mieszkańców w Gminie Dobra wynosi 9800 osób w zabudowie jednorodzinnej - około 2500 gospodarstw domowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest : a) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobra oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Dobra tj. - odpadów z budynku Urzędu Gminy Dobra, - z nieruchomości na której znajduje się oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra. b) zagospodarowanie odpadów komunalnych 2) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami tj w Myślenicach lub Tylmanowej. 3) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240 litrów. Do odbioru odpady niesegregowane będą wystawiane w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. 4) Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewni Wykonawca w ramach dzierżawy. - około 2500 pojemników z tworzywa sztucznego (około 2400 szt. 120 litrów i około 100 szt. 240 litrów) W szczególnych sytuacjach, w miejscach z utrudnionym dojazdem, na wniosek właściciela nieruchomości pojemniki można zastąpić workami koloru czarnego. Worki Wykonawca będzie dostarczał systematycznie co miesiąc właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb. Ilość zastąpionych pojemników workami nie może przekroczyć 20 %. rodzinnej - około 2500 gospodarstw domowych. 5) Zmieszane ( niesegregowane) odpady komunalne z budynku Urzędu Gminy Dobra będą gromadzone w pojemniku 1.1 m3 dostarczonego przez Wykonawcę. Do pojemnika będą dostarczane odpady komunalne z koszy ulicznych w miejscowości Dobra i budynku Urzędu Gminy Dobra 6) Na nieruchomości na której znajduje się oczyszczalnia ścieków odpady będą gromadzone w pojemniku 7m3 dostarczonym przez Wykonawcę. Do pojemnika będą dostarczane odpady komunalne zmieszane od mieszkańców z terenu Gminy Dobra, którzy sami dowieźli odpady oraz odpady usunięte przez pracowników Urzędu Gminy z dzikich wysypisk. 7) Odbiór odpadów z nieruchomości koło budynku Urzędu Gminy Dobra będzie się odbywał raz na tydzień, a z terenu oczyszczalni ścieków na zgłoszenie telefoniczne średnio jeden raz w miesiącu - łącznie 12 pojemników każdy o pojemności 7 m3 w ciągu roku. 8) Na nieruchomość oczyszczalni ścieków wykonawca dostarczy po jednym pojemniki na odbiór odpadów gabarytowych i opon, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tworzyw sztucznych oraz szkła. Odbiór odpadów będzie się odbywał na zgłoszenie telefoniczne w zależności od potrzeb. 9) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. a) wprowadza się cztery rodzaje worków: - ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i drobne metale - BIAŁY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane, - NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia - BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji. b) Charakterystyka worków: - materiał: folia LDPE , - pojemność: 120 litrów, - nadruk: jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. c) maksymalna liczba worków w okresie obowiązywania umowy: żółty: 45 000 szt. biały: 23 000 szt. niebieski : 15 000 szt. brązowy: 9 000 szt. d) worki do selektywnej zbiórki zapewnia Wykonawca i dostarczy je do nieruchomości zamieszkałych. Dla pierwszej tury wywozu w styczniu 2015 roku worki muszą być dostarczone najpóźniej na 7 dni przed odbiorem odpadów. Następnie worki mogą być dostarczane przy odbiorze odpadów- co do zasady ile worków odbieranych tyle samo dostarczanych, na uzasadniony wniosek dostawcy odpadów należy dostarczyć większe ilości worków. Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. 10) Odpady wielkogabarytowe, wszystkie rodzaje opon i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny będzie odbierany dwa razy w roku z ustalonych miejsc w każdej miejscowości Gminy Dobra. Właściciele nieruchomości będą dostarczać odpady do podstawionych przez Wykonawcę w tym celu dużych kontenerów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRASZKAN S.J. S.F.Z Sroka, Zegartowice 105, 32-413 Zegartowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 593252,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 628200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 628200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 628200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.