eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › DOSTAWA, INSTALACJA, KONFIGURACJA, URUCHOMIENIE ORAZ PRZESZKOLENIE Z OBSŁUGI URZĄDZEŃ NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ ŚZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Ciechanów: DOSTAWA, INSTALACJA, KONFIGURACJA, URUCHOMIENIE ORAZ PRZESZKOLENIE Z OBSŁUGI URZĄDZEŃ NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ ŚZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE
Numer ogłoszenia: 238506 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie , ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722050, faks 023 6722644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszciechanow.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwszciechanow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, INSTALACJA, KONFIGURACJA, URUCHOMIENIE ORAZ PRZESZKOLENIE Z OBSŁUGI URZĄDZEŃ NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ ŚZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi z urządzeń i programów zamawianych na potrzeby, Wydziału Inżynierii i Ekonomii, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie . 2) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe tj. wykonane z nowych elementów, nie używane, nie mogą pochodzić z prezentacji, wystaw itp. zapakowane w oryginalne opakowania producenta oraz zgodne z poniższym opisem . 3) Zamawiający przedstawił minimalne parametry techniczne, które spełniałyby założone wymagania techniczne i jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Wykonawca może zaoferować inne urządzenia, ale muszą być one równoważne jakościowo do określonego w specyfikacji. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowane urządzenia o niższym standardzie, funkcjonalności i gorszych parametrach niż określone w specyfikacji. Wykonawca proponujący inne urządzenia zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane normy, parametry i standardy. W takim przypadku zadaniem Wykonawcy jest wskazanie i udowodnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu, jakości poprzez podanie typów, producentów i opisu zawierającego co najmniej informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych proponowanych urządzeń oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 4) Dopuszcza się oferowanie urządzeń równoważnych do wymienionego poniżej. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę o parametrach technicznych i walorach użytkowych nie gorszych od tych, jakie określono w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których przedmiot zamówienia zostanie dostarczony. Zamawiający może usunąć opakowania po dostawie, co nie spowoduje utarty gwarancji, a dostarczony asortyment, mimo braku opakowań, będzie podlegał usłudze gwarancyjnej. 6) Wymagane jest przeszkolenie maksymalnie pięciu osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania obejmującego całą funkcjonalności oraz ćwiczenia w praktycznym wykorzystaniu dostarczonego oprogramowania i urządzeń w wymiarze 5 godzin. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia pracowników w miejscu wskazanym przez Wykonawcę jednakże koszty związane przejazdem, noclegiem (w hotelu / ośrodku / pensjonacie itp. odpowiadającym standardowi pokoju w hotelu 3 gwiazdkowym) i całodziennym wyżywieniem wszystkich uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. 8) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni wparcie techniczne (help desk): a) Wykonawca w uzgodnionych z Zamawiających minimum dwóch dniach roboczych każdego tygodnia okresu gwarancji zapewni wsparcie telefoniczne w godzinach 10:00 - 13:00. b) W przypadku złożonych zagadnień zapewni kontakt e-mail oraz zagwarantuje, iż wszystkie odpowiedzi na zgłoszone pod wskazany adres zagadnienia zostaną odesłane w terminie do trzech dni roboczych od ich wysłania przez Zamawiającego. 9) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, konfigurację, uruchomienie, kalibrację oraz przeszkolenie z obsługi urządzeń w ilości i asortymencie:.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 48.80.00.00-6, 48.82.00.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.21.20-1, 48.21.80.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i otrzyma największą ilość punków zgodnie z przyjętym kryterium: cena brutto oferty - 100 pkt. 15.4 Oferty zostaną ocenione wg wzoru: Xc = (Cmin : Cof) x 100 pkt. gdzie: Xc wartość punktowa ceny Cmin najniższa cena brutto wśród złożonych ofert Cofcena brutto oferty ocenianej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszciechanow.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa W Ciechanowie ul. Narutowicza 9, 06-400 ciechanów , pokój 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa W Ciechanowie ul. Narutowicza 9, 06-400 ciechanów , pokój 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Licznik ziaren.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licznik ziaren w ilości 1 sztuka o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż: A. Zakres liczenia do 9999. B. Zakres odliczania 50, 100, 200, 500, 1000, 1500, 2000, 3000, 4000, 5000, z możliwością ustawienia wielkości pośrednich. C. Prędkość liczenia od 500 do 600 szt./min. D. Zasilanie 230V AC, 50Hz. E. Wymiary gabarytowe 220x200x200 mm. F. Masa maksymalnie 11 kg. G. Przewód sieciowy 1 szt. H. Licznik ma składać się z: (1) Podstawy wraz z mechanizmem wibracyjnym. (2) Talerza zasypowego. (3) Ściany czołowej z przyciskami sterującymi oraz wyświetlaczem. (4) Ściany tylnej z wyłącznikiem zasilania. (5) Rynienki zasypowej z zespołem optyki. (6) Regulatora progu (ustawionego w zależności od wielkości ziarna). I. Gwarancja minimum 24 miesiące od daty dostawy. Zamówienie nr2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.