Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Gdynia: Grupa A: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MAMRY 643.
Grupa B: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP WDZYDZE 646.
Grupa C: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP GOPŁO 630
Grupa D: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP ŚNIARDWY 645
Grupa E: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MEWA 623
Grupa F: Remont pomieszczenia okrętowych na kutrze hydrograficznym K-4.
Numer ogłoszenia: 238504 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, faks 058 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grupa A: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MAMRY 643. Grupa B: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP WDZYDZE 646. Grupa C: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP GOPŁO 630 Grupa D: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP ŚNIARDWY 645 Grupa E: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MEWA 623 Grupa F: Remont pomieszczenia okrętowych na kutrze hydrograficznym K-4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa A: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MAMRY 643. Grupa B: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP WDZYDZE 646. Grupa C: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP GOPŁO 630 Grupa D: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP ŚNIARDWY 645 Grupa E: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MEWA 623 Grupa F: Remont pomieszczenia okrętowych na kutrze hydrograficznym K-4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty certyfikat ISO 9001:2000, potwierdzający, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001:2000 (identycznej z normą PN-EN ISO 9001:2001), w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu równoważnego, wydanego przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia (np. AQAP serii 2000). Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 47.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: Grupa A: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Grupa B: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Grupa C: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Grupa D: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Grupa E: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Grupa F: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP: - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 usługi w zakresie remontu pomieszczeń socjalnych na jednostkach pływających , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej: 1) grupa A: 50 000,00 zł brutto każda, 2) grupa B: 100 000,00 zł brutto każda, 3) grupa C: 100 000,00 zł brutto każda, 4) grupa D: 30 000,00 zł brutto każda, 5) grupa E: 30 000,00 zł brutto każda, 6) grupa F: 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia winny być przedstawione w formie oryginału podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (jeśli występuje) winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt VI ppkt 2 składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminów określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum/spółka cywilna). 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w rozdziale VI pkt. 2 SIWZ. Oświadczenie wymienione w rozdziale VI pkt 1 Specyfikacji (zał. nr 2 do SIWZ) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 3 SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który spełnia wymagany warunek. Dokumenty wymienione w rozdziale III Pkt. 5 SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten Wykonawca, który je posiada. 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna, pomieszczenie na parterze po prawej stronie przy wejściu głównym, w godz. 07:30 - 08:40, 13:30 - 15:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej na okrętach. Ze względów organizacyjnych został wyznaczony jeden termin dla wszystkich zainteresowanych wykonawców tj.: Grupa A- E: 22.07.2009 r. godz. 9:00 - zbiórka przed budynkiem sztabu KPW Gdynia; Grupa F: 23.07.2009 r. godz. 9:00 - zbiórka przed budynkiem sztabu KPW Gdynia..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa A: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MAMRY 643..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa A: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MAMRY 643. Wartość zamóweinia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa B: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP WDZYDZE 646..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa B: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP WDZYDZE 646. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa C: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP GOPŁO 630.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa C: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP GOPŁO 630. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa D: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP ŚNIARDWY 645.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa D: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP ŚNIARDWY 645. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa E: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MEWA 623.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa E: Remont pomieszczenia okrętowych na okręcie ORP MEWA 623. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa F: Remont pomieszczenia okrętowych na kutrze hydrograficznym K-4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa F: Remont pomieszczenia okrętowych na kutrze hydrograficznym K-4. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00-6, 50.85.00.00-8, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 47.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowych i rekreacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Zespołu Szkół Administracyjno - Ekonomicznych w Gdyni.
- Dostawa artykułów niezbędnych do zabezpieczenia Szkoleń, Ćwiczeń i Poligonów
- Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka.
- Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku ul. Opata Hackiego 31
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Przeniesienie drewnianej stodoły z Lisich Jam wpisanej do rejestru zabytków na "Kresową Osadę" w Baszni Dolnej
- Przebudowa obiektów przejścia granicznego w Ustce
- Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. Postępowanie powtarzane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.