Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-26
Ząbkowice Śląskie: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG WOJEWÓDZKICH NA
TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009r.
Numer ogłoszenia: 238500 - 2008; data zamieszczenia: 26.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego w sezonie zimowym 2008/2009r tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich o łącznej długości 118,319 km. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg prowadzone będzie wg standardu zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego. Na drogach wojewódzkich obowiązuje III i IV standard utrzymania. Usługi zlecane będą wg. zaistniałych potrzeb - zależnych od warunków na drogach. Orientacyjny przewidywany okres wykonywania usług - do 31-marca-2009r. z możliwością późniejszego ich zakończenia. Wymagane ilości jednostek sprzętowych oraz warunki wykonania zostały określone w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy :1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz.1655 z póź.zm) 5.Dysponują jednostkami sprzętu i środkami transportu przystosowanymi do zwalczaniem śliskości i odśnieżania na drogach zgodnie z Specyfikacji technicznej. 6.Posiadają doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług objętych zamówieniem - co najmniej 1 -(jeden) sezon zimowy w okresie: 2005/2006 , 2006/2007 , 2007/2008 rok. 7.Ponad to Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Posiadać całodobową dyspozycyjność . b) Zapewnić całodobową łączność telefoniczną . c) Gwarantować natychmiastową wymianę nośnika w przypadku awarii pracującego. d) Gwarantować natychmiastową i fachowa naprawę powierzonego przez Zamawiającego sprzętu ZUD solarki , pługa - naprawy awaryjne związane z bieżącą obsługą sprzętu. e) Zapewni bazę materiałowo-sprzętową na terenie m.Ząbkowice Śl. f)Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiedzialności cywilnej dla skutków wynikłych z zakresu świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą min 50% wartości oferty brutto . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły : spełnia / nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.W celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego przedłoży dokumenty potwierdzające wykonanie usług objętych zamówieniem co najmniej 1sezon zimowy w okresie: 2005/2006 , 2006/2007 , 2007/2008 i , że wykonane zostały z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Załączy wykaz oferowanych do świadczenia usług jednostek transportowo-sprzętowych . 5.Załączy wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację usług wraz załączeniem wymaganych uprawnień ( uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz maszynami samojezdnymi w przypadku sprzętu samojezdnego , uprawnienia do obsługi posypywarko-solarki , uprawnienia do obsługi Wytwornicy solanki ( oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność ). 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4 składa dokument lub dokumenty , zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn 19-05-2006r w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605) . albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 7.Przedłoży polisę OC lub inny dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19 , w dni robocze od godz. 07:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu....
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19,pokój nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO - ETAP II "
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego.
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu ząbkowickiego.
- "UTWORZENIE DODATKOWYCH MIEJSC ŻŁOBKOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU MALUCH+"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.