eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Stawiguda i podległych jednostek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Stawiguda: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Stawiguda i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 23849 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9225 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5126475, faks 089 5126910.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Stawiguda i podległych jednostek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Stawiguda, podległych jednostek organizacyjnych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek i zakładów w trakcie realizacji zamówienia w pełnym zakresie wynikających z ustawy o finansach publicznych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: otwarcie rachunków bankowych, prowadzenie rachunków bankowych, przelewy zwykłe oraz drogą elektroniczną na rachunku: w banku obsługującym, w innych bankach, wydawanie blankietów czekowych, wpłaty i wypłaty gotówkowe, kredyty w rachunku bieżącym, Jednostki organizacyjne funkcjonujące w Gminie Stawiguda: Urząd Gminy w Stawigudzie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie, Przedszkole w Bartągu, Szkoła Podstawowa w Rusi, Publiczne Gimnazjum w Stawigudzie, Zespół Szkolno -Przedszkolny w Stawigudzie, Gminny Ośrodek Kultury w Stawigudzie Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych przez Gminę Stawiguda produktów i usług bankowych za 2009 rok: 1. Prowizja wpłat gotówkowych - 1 971 zł 2. Ilość wykorzystanych blankietów czekowych - 101 szt. 3. Ilość przelewów zwykłych (w tradycyjnej formie) - 2 400 szt. 4. Ilość przelewów elektronicznych - 3 306 szt. 5. Opłaty za prowadzenie rachunków - 6 870 zł 6. Opłaty za korzystanie z bankowości elektronicznej - 1 200 zł 7. Ilość rachunków bankowych wg. stanu na dzień 31.12.2009 r. - 20 szt. W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się informację o dochodach i wydatkach, przychodach i rozchodach budżetu Gminy Stawiguda w 2010 r.: 1.Plan dochodów ogółem: 23 435,9 tys. zł. 2. Plan wydatków ogółem: 26 857,6 tys. zł. 3. Plan przychodów: 4 430,0 tys. zł. 4. Plan rozchodów: 1 008,3 tys. zł. 5. Przychody dochodów własnych jednostek budżetowych: 4,8 tys. zł. 6. Rozchody dochodów własnych jednostek budżetowych: 4,8 tys. zł. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat od wpłat gotówkowych dokonanych na rachunek Gminy Stawiguda i rachunki pomocnicze przez podatników podatków, opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych zgodnie z istotnymi postanowieniami do umowy załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA ! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty parafowane projekty umowy na prowadzenie obsługi budżetu Gminy Stawiguda i podległych jednostek, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SWIZ, wszczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia określone załączniku nr 6 do SWIZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Olsztynku, Rynek 2, 11-015 Olsztynek, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130966,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23079,45

  • Oferta z najniższą ceną: 23079,45 / Oferta z najwyższą ceną: 53379,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.