eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › REMONTY I NAPRAWY POJAZDÓW I SPRZĘTU NALEŻĄCEGO DO ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Inowrocław: REMONTY I NAPRAWY POJAZDÓW I SPRZĘTU NALEŻĄCEGO DO ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 238473 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225027 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 72 28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY I NAPRAWY POJAZDÓW I SPRZĘTU NALEŻĄCEGO DO ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia powinien być realizowany w warsztacie naprawczym posiadającym stację diagnostyczną znajdującym się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 2.Remonty i naprawy mają obejmować naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne pojazdów i sprzętu wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy pojazdów i przyczep według wykazu Załącznik nr 10 oraz osprzętu samochodów i ciągników ( pługi, głowice frezarskie, głowice do koszenia, zamiatarka, ścinarka poboczy i inne ). 3.Do czynności podejmowanych w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych zalicza się między innymi: - wymianę oleju, - wymianę filtrów, - wymianę lub uzupełnienie płynów eksploatacyjnych, - konserwację i napełnienie systemu klimatyzacji, - wymianę rozrządu oraz części powiązanych technologicznie, - sprawdzenie układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia przy użyciu urządzeń diagnostycznych, - uzupełnienie lub wymianę oleju w skrzyni biegów i mostach napędowych, - diagnostykę silnika, Zamawiający każdorazowo określi zakres dodatkowych czynności, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach remontów, napraw i przeglądów okresowych. 4.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego według bieżących potrzeb, określającego przewidywany zakres czynności do wykonania. 5.Po ustaleniu usterki, a przed rozpoczęciem realizacji naprawy Wykonawca określi szacunkowy koszt naprawy, w tym przewidywany czas realizacji naprawy ( ilość roboczogodzin ) oraz cenę części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, jeżeli wystąpi konieczność ich wymiany. 6. Jeżeli podczas świadczenia zleconej przez Zamawiającego usługi wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych, Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego, W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego rozszerzenia zakresu naprawy. Gdy w trakcie naprawy Wykonawca zdiagnozuje usterki, których usunięcie nie zostało zlecone przez Zamawiającego, a które maja wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności ich usunięcia. 7. Zamawiający wymaga stosowania przy realizacji zamówienia części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe nieuszkodzone. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie części regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. Części zdemontowane podczas naprawy Wykonawca na życzenie Zamawiającego przedstawi do wglądu. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części ( materiałów ) przez niego powierzonych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia mu do wglądu katalogów norm czasowych. 10. Zamówienie zostanie wykonane w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę. W przypadku rozbieżności, co do terminu trwania naprawy, decyduje Zamawiający. Wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia zostanie każdorazowe potwierdzone protokołem odbioru, zawierającym informacje na temat rodzaju wykonanej usługi oraz wymienionych części. 11. Na wykonane usługi Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji, licząc jej bieg od dnia odbioru przedmiotu naprawy. Wykonawca udziela gwarancji producenta na wymienione części i podzespoły. Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy, jeżeli producent nie zastrzegł terminu korzystniejszego. 12. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 13. Wady w realizacji zamówienia powinny być nieodpłatnie usunięte w terminie ustalonym przez strony. Jeżeli strony nie ustalą innego terminu wynosi on 2 dni robocze od dnia otrzymania zgłoszenia o wystąpieniu wady. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone w samochodach i sprzęcie powierzonych Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności za zniszczenie, włamanie, kradzież, pożar lub inne zdarzenia do pełnej wysokości powstałej szkody, w tym również za niewłaściwe wykonanie naprawy. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonywanych czynności w tym za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy wyrządzone osobom trzecim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 50.11.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGROMET GOPŁO Sp. z o.o., Sikorowo 41, 88-101 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49,20

  • Oferta z najniższą ceną: 49,20 / Oferta z najwyższą ceną: 49,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.