eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Dobrodzieniu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23846

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobrodzień: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Dobrodzieniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dobrodzień, do kontaktów: Waldemar Krafczyk, Grażyna Chlebowska, Pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100 w. 38, 36, fax 034 3575100 w. 30, e-mail: urzad@dobrodzien.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Dobrodzieniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dobrodzień, ul. Piastowska 64. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Dobrodzieniu 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną gr.14cm - 451,57m kw., 2. Ocieplenie wewnętrznych ścian piwnic styropianem gr.8cm - 33,88m kw., 3. Docieplenie wewnętrznych ścian poddasza styropianem gr. 8cm - 68,15m kw., 4. Docieplenie stropu I piętra wełną mineralną 15cm - 232,59m kw., 5. Docieplenie stropu poddasza wełną mineralna 16cm - 75,89 m kw., 6. Wymiana starej stolarki okiennej ( 5 szt.)i drzwi wejściowych, 7. Montaż drzwi p. pożarowych na strych - 2m kw., 8. Budowa murowanych kanałów wentylacji grawitacyjnej - 40,07m sześc., 9. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki i obróbek blacharskich- 437,54m kw., 10. Remont ogrodzenia, 11. Przełożenie nawierzchni chodnika przy wejściu - 24,31m kw., 12. Wykonanie opaski wokół budynku, 13. remont instalacji odgromowej - 88m, 14. Instalacja zasilania wentylatorów i wymiana opraw oświetlenia wejścia głównego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia zabudowy budynku - 342,96m kw.; Powierzchnia użytkowa - 499,2 m kw., Kubatura - 3 315m sześc. 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną gr.14cm - 451,57m kw., 2. Ocieplenie wewnętrznych ścian piwnic styropianem gr.8cm - 33,88m kw., 3. Docieplenie wewnętrznych ścian poddasza styropianem gr. 8cm - 68,15m kw., 4. Docieplenie stropu I piętra wełną mineralną 15cm - 232,59m kw., 5. Docieplenie stropu poddasza wełną mineralna 16cm - 75,89 m kw., 6. Wymiana starej stolarki okiennej ( 5 szt.)i drzwi wejściowych, 7. Montaż drzwi p. pożarowych na strych - 2m kw., 8. Budowa murowanych kanałów wentylacji grawitacyjnej - 40,07m sześc., 9. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki i obróbek blacharskich- 437,54m kw., 10. Remont ogrodzenia, 11. Przełożenie nawierzchni chodnika przy wejściu - 24,31m kw., 12. Wykonanie opaski wokół budynku, 13. remont instalacji odgromowej - 88m, 14. Instalacja zasilania wentylatorów i wymiana opraw oświetlenia wejścia głównego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. b) przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( branża budowlana, elektryczna, sanitarna ), oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 m-cy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o dane zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty (wskazanych w SIWZ) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz.1163 późn. zm). (załącznik nr 2 SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z w/w dokumentów. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona. 6. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie ( załącznik nr 3 SIWZ). 7. Wykaz podwykonawców jeżeli będą (załącznik nr 4 SIWZ) 8. Przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 9. dokument potwierdzający wniesienie wadium ( kserokopia) 10. Kosztorys. 11. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Dobrodzień, pokój nr 11- (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.