eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa, rozładunek i montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu kontenerowych szatni z zapleczem sanitarnym i socjalnym na Miejski Stadion Piłkarski Raków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Częstochowa: Dostawa, rozładunek i montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu kontenerowych szatni z zapleczem sanitarnym i socjalnym na Miejski Stadion Piłkarski Raków.
Numer ogłoszenia: 238466 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie , ul. Dekabrystów 43, 42-215 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3720783, faks 034 3720785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, rozładunek i montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu kontenerowych szatni z zapleczem sanitarnym i socjalnym na Miejski Stadion Piłkarski Raków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, rozładunek i montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu kontenerowych szatni z zapleczem sanitarnym i socjalnym na Miejski Stadion Piłkarski Raków. parametry techniczne: Konstrukcja kontenerów spawana, wykonana z profili stalowych, zabezpieczona antykorozyjnie. Ilość: 4 szatnie, każda ze swoim zapleczem sanitarnym oraz 1 pomieszczenie magazynowo-biurowe. Wejście do węzłów sanitarnych z szatni. Każda szatnia wyposażona w drzwi wejściowe od strony drogi dojazdowej oraz wyjściowe na boisko. Wymiary: szatnie z sanitariatami w jednym budynku o szerokości około 6 m i długości około 25 m szatnie o powierzchni min. 20m2 pomieszczenia sanitarne o powierzchni min. 12m2 pomieszczenie biurowe o powierzchni min. 12 m2 jako osobny budynek z osobnym przyłączem elektrycznym wysokość wewnętrzna wszystkich pomieszczeń nie mniej niż 2500 mm ściany: elewacja zewnętrzna wykonana z paneli pionowych z blachy powlekanej lub malowanej proszkowo, zakrywających konstrukcję - kolor RAL 9006 lub zbliżony wokół budynków attyka z blachy ocynkowanej - kolor RAL 5010 lub zbliżony nad wszystkimi drzwiami wykonane daszki z poliwęglanu lub materiału równorzędnego wszystkie ściany od wewnątrz wykonane z płyt kartonowo-gipsowych ogniochronnych (z wyjątkiem ścian międzykontenerowych) w pomieszczeniach sanitarnych dodatkowo impregnowanych. ruszt stalowy ścian zewnętrznych i międzykontenerowych wypełniony wełną mineralną o grubości minimum 100 mm ściany wewnętrzne wypełnione wełną mineralną o grubości minimum 50 mm wykończenie ścian: wszystkie pomieszczenia: boazeria PCV (kolorystyka boazerii zostanie ustalona z dostawcą w trakcie realizacji po przedstawieniu dostępnych kolorów) Podłoga: od zewnątrz blacha trapezowa ocynkowana, ruszt stalowy wypełniony wełną mineralną o grubości minimum 100 mm od wewnątrz: szatnie - płyty OSB-3 grubość 22 mm pomieszczenia sanitarne - płyty wodoodporne grubość 22 mm wykończenie podłogi wykładziną PCV obiektową o podwyższonej ścieralności (kolorystyka wykładziny zostanie ustalona z dostawcą w trakcie realizacji po przedstawieniu dostępnych kolorów) sufit: blacha stalowa płaska grubość 2,5 mm. Dach uszczelniony z odprowadzeniem wody rynnami i rurami spustowymi PCV. ruszt stalowy wypełniony wełną mineralną minimum 100 mm płyty karton.-gips. ogniochronne gr. 12,5 mm w przypadku pomieszczeń sanitarnych dodatkowo impregnowane, pomalowane białą farbą emulsyjną. drzwi zewnętrzne stalowe, ocieplane, pełne 90, wyposażone w jeden zamek szt. 9 (po dwie szt. na szatnię: wejście od drogi dojazdowej i parkingu, wyjście na boisko - jeden klucz na szatnię zarówno do drzwi wejściowych jak i wyjściowych + 1 szt. pomieszczenie magazynowo-biurowe) drzwi wewnętrzne płaskie, lakierowane w kolorze białym, z kratkami wentylacyjnymi - 8 szt., w pomieszczeniach sanitarnych dodatkowo blokada łazienkowa okna zewnętrzne PCV zespolone, u=1.1 W/m2K, ramy białe uchylno - rozwieralne wymiary okien: pomieszczenia sanitarne 60X60 szt.4 - szyba oklejona matową folią szatnie 90x60 szt. 10 (po dwa na szatnię + 2 szt. w pomieszczeniu magazynowo-biurowym) Oświetlenie: pomieszczenia sanitarne - oprawy wodoodporne w ilości zapewniającej odpowiednie oświetlenie szatnie - lampy jarzeniowe 2x36W po 2 szt. na pomieszczenie Instalacja elektryczna: Każdy budynek wyposażony w szafkę bezpiecznikową z wyłącznikiem przeciwporażeniowym i puszkę rozgałęźną. Główne rozprowadzenie instalacji w korytkach podsufitowych, zejścia do gniazd elektrycznych prowadzone podtynkowo. Gniazda wtykowe podwójne 230 V po 1 sztuce na każdą szatnię i pomieszczenie sanitarne. Osobny obwód dla ogrzewania elektrycznego, gniazdka pojedyncze 230 V, grzejniki elektryczne ścienne z regulacją mocy ogrzewania - ilość 14 szt. (po dwa na szatnię, jeden do pomieszczenia sanitarnego oraz dwa do pomieszczenia magazynowo-biurowego) instalacja sanitarna: instalacja wodna wykonana z rur PP, kanalizacyjna z rur PCV wykonana podtynkowo, przyłącza wodne i kanalizacyjne w podłodze urządzenia sanitarne: - WC typu kompakt stojące 4 szt - umywalka ceramiczna 4 szt - pisuar 4 szt - natryski z kabinami minimum 3 szt. na łazienkę - kratki ściekowe 4 szt ciepła woda do umywalek i natrysków z bojlerów elektrycznych pojemnościowych - 4 szt po 100 litrów. wentylacja grawitacyjna: kratki wentylacyjne 1 szt/pomieszczenie wentylacja mechaniczna: wentylator wywiewny ścienny (100m3/h) po 1 szt na WC Zamawiający wymaga udziału Dostawcy w minimum jednym spotkaniu roboczym w celu uzgodnienia rozwiązań projektowych. Po dokonaniu wszystkich uzgodnień Dostawca przekaże zamawiającemu dokładny schemat umiejscowienia punktów podparcia budynków i sposobu ich wykonania. Zamawiają zobowiązuje się we własnym zakresie przygotować podłoże pod obiekty. Po podpisaniu umowy Dostawca przekaże Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia montażu przedmiotu zamówienia. Dostawca po zakończeniu montażu przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację architektoniczno-budowlaną i powykonawczą oraz dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania jako budynek użyteczności publicznej (atest, certyfikat). Zmontowane obiekty powinny spełniać wszelkie normy i przepisy budowlane, sanitarne, przeciwpożarowe. Dostawca zobowiązuje się do udzielenia 24 - miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązany jest do bezpłatnej obsługi serwisowej oferowanych urządzeń, oraz bezpłatnego usunięcia wszelkich zgłoszonych usterek oraz wad leżących po stronie Dostawcy w terminie do 7 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 6 siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć dostawcy: a) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie, że dostawca zobowiązuje się do udzielenia 24 - miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej przez siebie gwarancji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6b) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6b i 6c. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.pl/index.php?page=aktualnosci&id=694.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, ul. Dekabrystów 43, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, ul. Dekabrystów 43, 42-200 Częstochowa, pokój 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.