eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › przebudowa budynku sali gimnastycznej oraz remont budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 52 w Częstochowie przy ul. Powstańców Warszawy 144a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: przebudowa budynku sali gimnastycznej oraz remont budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 52 w Częstochowie przy ul. Powstańców Warszawy 144a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Częstochowa, do kontaktów: Bogumiła Pasternak - przedmiot zamówienia, Lidia Maciejewska - procedura przetargowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175, e-mail: przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czestochowa.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Lidia Maciejewska, ul.Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 370-76-18, fax 034 370-71-75, e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl, http:// czestochowa.bip-gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Lidia Maciejewska, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 370-76-18, fax 034 370-71-75, e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl, http://czestochowa.bip-gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1, Lidia Maciejewska, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 370-76-18, fax 034 370-71-75, e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl, http://czestochowa.bip-gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku sali gimnastycznej oraz remont budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 52 w Częstochowie przy ul. Powstańców Warszawy 144a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa budynku sali gimnastycznej oraz remont budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 52 w Częstochowie przy ul. Powstańców Warszawy 144a.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest dostepna na stronie internetowej Zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót do wykonania: Budynek sali gimnastycznej a) roboty demontażowe: - demontaż wewnętrznej podsufitki azbestowo-cementowej, - demontaż dźwigarów b) roboty montażowe: - położenie wieńca obwodowego, - montaż konstrukcji dachowej wiązarowo-płatwiowej, - montaż płyt dachowych z rdzeniem z wełny mineralnej i powłoką poliestrową, - uzupełnienie ściany osłonowej gr 38 cm, c) wykonanie nowych tynków oraz miejscowe uzupełnienie ubyktów i odspojen, d) przedłużenie istniejących przewodów wentylacyjnych, e) wymiana parkietu i desek podparkietowych, f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej- (zgodnie z wykazem stolarki okiennej i drzwiowej występującym w projekcie) , g)malowanie zewnętrzne i wewnętrzne budynku sali gimnastycznej, pomieszczeń pokoju nauczyciela i szatni dla uczniów, h) wymiana rynien i rur spustowych na nowe z PCV oraz obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze szarym, i)wymiana instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej, odgromowej, Budynek główny szkoły a)remont wraz z wymianą uszkodzonych nadproży, b)remont wraz z wzmocnieniem pękniętych ścian. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie: 5000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki ( pkt. 5 siwz): a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie ogólnobudowlanym budynków o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ww. warunki zostaną uznane za spełnione( pkt 5 siwz), jeżeli wykonawca złoży niżej wymienione dokumenty: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji oferta musi zawierać imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej określonymi przepisami Prawa budowlanego i zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającym jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5c specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie ogólnobudowlanym budynków o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót (według załącznika nr 3 do specyfikacji). b)Dokumenty potwierdzające, że roboty z ww. wykazu, zostały wykonane należycie, np. referencje. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk \Oferta\ (załącznik nr 2 do specyfikacji). b)Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego. c) Kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz.U. Nr 80, poz. 867) na podstawie dokumentacji projektowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. d) Kserokopia dowodu wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, sala 118.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.