eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Roboty remontowe budynku socjalnego w zakresie remontu dachu przy ul. Pszczyńskiej 294 w Jastrzębiu-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Jastrzębie-Zdrój: Roboty remontowe budynku socjalnego w zakresie remontu dachu przy ul. Pszczyńskiej 294 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 238423 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952 , strona internetowa www.mzn.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku socjalnego w zakresie remontu dachu przy ul. Pszczyńskiej 294 w Jastrzębiu-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające związane z realizacją umowy podstawowej nr 51/DL/2014 dla zadania pn. Roboty remontowe budynków socjalnych, tj. roboty remontowe w budynku socjalnym przy ul. Pszczyńskiej 294 w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie wykonania remontu dachu, t.j. wykonanie 2-warstwowej izolacji cieplnej ze styropapy na piance poliuretanowej w ilości 663,39m2. Roboty realizowane będą wg zakresu określonego w protokole przekazania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi integralny załącznik do zaproszenia do negocjacji. Roboty objęte przedmiotem umowy będą wykonywane na każdorazowe zlecenie w formie protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego. Termin realizacji będzie każdorazowo określony w protokole przekazania frontu robót wydanym przez inspektora nadzoru Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kosztorysu ofertowego na roboty objęte protokołem przekazania frontu robót. Wykonanie robót objętych protokołem przekazania frontu robót stwierdzane będzie każdorazowo protokołem odbioru częściowego w trybie określonym w § 8 wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające tego samego rodzaju, które zostaną udzielone po przeprowadzonych negocjacach, Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Kuliczkowska Anna PPUH SONTEK, 44-336 Jastrzębie-Zdój, ul. Świerczewskiego 3 - wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia podstawowego oszacowana przez Zamawiającego została ustalona na kwotę 212.190,51 zł netto, co stanowi równowartość 50.223,79 euro (w tym 70.730,17 zł zamówienia uzupełniające). Wartość udzielonego zamówienia podstawowego Wykonawcy wynosi 106.000,00 zł brutto. Roboty uzupełniające zostały uwzględnione i przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 201979-2014 ; data zamieszczenia: 23.09.2014r. oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt. 8. o treści: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie naprawy kominów i remontu dachów. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego została oszacowana na kwotę 47.151,94 zł netto - 50.924,10 zł brutto, na podstawie kosztorysu inwestorskiego. W związku z tym, że przesłanka art. 67 ust. 1 pkt. 6 została spełniona, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na roboty polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie remontu dachu budynku ul. Pszczyńska 294, w zakresie wykonania 2-warstwowej izolacji cieplnej ze styropapy na piance poliuretanowej w ilości 663,39m2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Kuliczkowska Anna PPUH SONTEK, ul. Świerczewskiego 3, 44-336 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.