eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Włodowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Włodowice: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Włodowice.
Numer ogłoszenia: 238402 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192322 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Włodowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach na terenie gminy Włodowice, na których zamieszkują mieszkańcy. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór odpadów: 1.1) selektywnie zebranych wg rodzaju, bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy : a) szkło (bezbarwne i kolorowe) b) tworzywa sztuczne, opakowania z blachy stalowej, aluminiowej, metale, opakowania wielomateriałowe c) papier d) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji. 1.2) odpadów zmieszanych, niesegregowanych. 1.3) Odbiór odpadów zgromadzonych w ramach tzw. wystawki wg następujących frakcji: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe b) zużyte opony c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny d) zużyte baterie i akumulatory 2. Wyposażenie nieruchomości: w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w tym: a) dla nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi wskazanych przez Zamawiającego w pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych, niesegregowanych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Włodowice (zał. nr 3 do SIWZ) o następujących pojemnościach: gospodarstwo 1 - 2 osobowe - pojemnik 120l gospodarstwo 3 - 4 osobowe - pojemnik 240l gospodarstwo 5 - 7 osobowe - pojemnik/i 360l gospodarstwo 8 osobowe i więcej - pojemnik/i 480l Zamawiający dopuszcza wyposażenie nieruchomości w pojemniki o różnych pojemnościach, zastrzegając przy tym że musi zostać zachowana wymagana pojemność 360l, 480l. oraz w worki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l na poszczególne frakcje: - szkło (bezbarwne i kolorowe) - worek o kolorze zielonym - tworzywa sztuczne, opakowania z blachy stalowej, aluminiowej, metale, opakowania wielomateriałowe - worek o kolorze żółtym - papier - worek o kolorze niebieskim - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - worek o kolorze brązowym Worki powinny posiadać informację tekstową o przeznaczeniu. b) dla nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi wskazanych przez Zamawiającego w pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych, niesegregowanych o pojemności 1100l oraz w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1100l, 240l. Pojemniki do selektywnej zbiórki powinny posiadać informację w formie graficznej lub tekstowej o przeznaczeniu i sposobie użytkowania lub inny kolor w zależności od frakcji selektywnie gromadzonych w nim odpadów komunalnych ( 4 kolory ) c) Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości przy każdym odbiorze odpadów selektywnie zebranych worki w ilości równej liczbie wystawionych w dniu odbioru zapełnionych worków na poszczególne frakcje odpadów. Do 30.06.2013r. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości worki na papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji w ilości po 1 sztuce na odpady każdej frakcji. Ponadto Wykonawca odbierze wystawione w przeźroczystych workach zgodnie z harmonogramem odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji w każdej ilości. d) Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania ilości i pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów w terminie do 7 dni od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego (Zamawiający będzie przekazywał aktualizowany wykaz na podstawie deklaracji.) e) Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć punkty zbiórki odpadów komunalnych nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi (bloki) oraz nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi w worki i pojemniki stanowiące własność Wykonawcy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z umową wykaz adresów nieruchomości objętych zamówieniem, które należy wyposażyć w worki i pojemniki. Zamawiający zastrzega, że dostarczone pojemniki winny być sprawne technicznie i spełniać obowiązujące normy. f) Wykonawca jest zobowiązany do mycia i dezynfekcji pojemników przez siebie dostarczonych 2 razy w ciągu roku kalendarzowego: po zakończonym sezonie zimowym w miesiącu marzec lub kwiecień, oraz po zakończonym sezonie letnim w miesiącu wrzesień lub październik. g) Wykonawca jest zobowiązany także do naprawy lub wymiany uszkodzonych z winy Wykonawcy w wyniku typowej eksploatacji pojemników na odpady na własny koszt niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia tego faktu w formie pisemnej przez Zamawiającego. 2.1 Odbiór odpadów określonych w pkt.1 zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę (po zaakceptowaniu przez Zamawiającego ) harmonogramem wywozu odpadów, który będzie realizowany na następujących zasadach: a) zgromadzone w pojemnikach odpady komunalne zmieszane, niesegregowane odbierane będą: - w cyklu dwutygodniowym - z nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi (bloki) - 1 x w miesiącu - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi Ilość odebranych odpadów będzie limitowana pojemnością pojemników, które Wykonawca dostarczy na poszczególne nieruchomości. b) zgromadzone w workach i pojemnikach odpady zbierane w sposób selektywny: szkło, papier, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji odbierane będą w nielimitowanych ilościach: - 1 x w tygodniu - z nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi (bloki) - 1 x w miesiącu - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi c) zgromadzone w workach i pojemnikach odpady komunalne ulegające biodegradacji odbierane będą w nielimitowanych ilościach z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej: - 1 x w miesiącu - w okresie od miesiąca kwietnia do listopada - 1 x na dwa miesiące - w pozostałym okresie d) odpady rodzaju: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony odbierane będą w nielimitowanych ilościach z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej w formie wystawki ( mieszkańcy wystawią odpady przed posesję) 2 x w roku. 3. Zorganizowanie Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (MPSZOK) do którego mieszkańcy gminy Włodowice będą uprawnieni bezpłatnie przekazać następujące odpady zebrane selektywnie: przeterminowane leki i chemikalia, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, szkło, papier, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady budowlane i remontowe ( pochodzące z drobnych remontów nie wymagających uzyskania decyzji lub pozwolenia). MPSZOK powinien spełniać następujące warunki: - ustawiony w miejscu dostępnym dla wszystkich mieszkańców Gminy. - mobilny punkt będzie czynny w sobotę 1 x na kwartał w godzinach od 8 - 16 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tak aby umożliwić mieszkańcom gminy Włodowice w sposób dogodny oddać odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest do dozoru mobilnego punktu oraz utrzymania czystości i porządku wokół ww punktu po zakończonej zbiórce. samochody realizujące usługę muszą być odpowiednio oznakowane. 4. Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane odpady komunalne. Nie należy uznać za brak segregacji przypadku pojawienia się pojedynczych odpadów, które powinny być selektywnie wyłączone z odpadów zmieszanych, np. 1 butelka, gazeta itp. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia opisanego zdarzenia do pisemnego poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć niezbędną dokumentację: fotografię nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia podpisany przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości. W razie braku podpisu właściciela nieruchomości Wykonawca obowiązany jest opisać przyczynę braku podpisu. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia i jakiej nieruchomości zdarzenie dotyczy. 5. Wykonawca jest zobowiązany: a) przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania projekt harmonogramu wywozu odpadów w II półroczu 2013r. przed podpisaniem umowy. Harmonogram wywozu odpadów w następnym roku trwania umowy Wykonawca przedstawi: do 30 listopada 2013r. - harmonogram na rok 2014. b) w przypadku jakichkolwiek zmian w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych w trakcie trwania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt ze zmianami co najmniej na miesiąc przed planowanym terminem wprowadzenia zmian w harmonogramie. c) wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga itp. zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. d) zamieścić harmonogram na swojej stronie internetowej, oraz przygotować harmonogram w formie kalendarza i dostarczyć go na posesje objęte systemem. 6. Transport i przekazywanie odpadów: Wykonawca zagospodarowuje odebrane odpady poprzez przekazanie: a) selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 21) b) zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do istniejących regionalnych instalacji lub instalacji zastępczej do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Planie gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 Region I oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 7. Odzysk i unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do: a) osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.z 2012r. poz. 645) b) osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U.z 2012r. poz. 676) 8. Sprawozdawczość. Wykonawca jest zobowiązany do: a) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b) przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania umowy raportów miesięcznych w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca zawierających informacje o: - ilości i pojemności pojemników zebranych z wyszczególnionych nieruchomości, - sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów. c) przekazywania kart przekazania odpadów i dowodów wagowych (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz.1673) d) przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania Umowy sprawozdania kwartalnego zgodnie z art. 9n ust.1-3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm. ) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz. 630) w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, b) naprawianie lub ponoszenie kosztów naprawy (według wyboru Zamawiającego ) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników, punktów składania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.) c) odbiór i transport odpadów, również w przypadkach kiedy dojazd do punktów zbiórki nieruchomości zamieszkałych budynkami jednorodzinnymi, wielorodzinnymi (bloki) jest utrudniony z powodu np. remontu dróg, chodników itp. W przypadku zaistnienia takich okoliczności Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. d) uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach, posiedzeniach komisjach Rady Gminy, sesjach prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiana będzie tematyka związana z realizacją przedmiotu zamówienia. Zaproszenia na powyższe spotkania będą przekazywane Wykonawcy z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. e) prowadzenie kampanii informacyjnych (przez wywieszenie ogłoszeń oraz ich przekazywanie, przygotowanie do zamieszczenia na stronach internetowych gminy itp.) o terminach i miejscach zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni wolnych. f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. g) wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum. h) w ramach posiadanego zaplecza biurowego do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie stałego kontaktu przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. 9.1 Dane ilościowe pozwalające ocenić (oszacować) wartość zamówienia. a) liczba mieszkańców gminy Włodowice, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - 5318 (stan na 31.01.2013r. ) b) liczba mieszkańców nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi: 4915 osób. c) liczba mieszkańców nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi (bloki) : 403 d) liczba bloków: 11 e) liczba worków 120 l na odpady podlegające selektywnej zbiórce, przeznaczone do wyposażenia nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi ok. 65000/rok f) liczba pojemników potrzebna do wyposażenia nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnym : 1481 szt. w tym: pojemnik 120l - 444 szt. pojemnik 240l - 571 szt. pojemnik 360l - 355 szt. pojemnik 480l - 54 szt. Zamawiający dopuszcza wyposażenie nieruchomości w pojemniki o różnych pojemnościach, zastrzegając przy tym że musi zostać zachowana wymagana pojemność 360l,480l. g) liczba pojemników potrzebna do wyposażenia nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi (bloki) : pojemnik 1100 l - 18 szt. odpady zmieszane pojemnik 1100l - ( 4 kolory ) - 15 szt.- segregacja pojemnik 240l - 24 szt. - segregacja 9.2 Przedstawione powyżej ilości stanowią jedynie ilości szacunkowe określone na dzień prowadzenia postępowania, mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. 9.3 Zwiększenie bądź zmniejszenie ilości szacunkowych w okresie obowiązywania umowy nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Sp. z o.o. Oddział Częstochowa, ul. Radomska 12, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 796835,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 518120,71

  • Oferta z najniższą ceną: 518120,71 / Oferta z najwyższą ceną: 648683,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.