eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Balice › Dostawa trzech sztuk bramowych detektorów metalu.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Balice: Dostawa trzech sztuk bramowych detektorów metalu.
Numer ogłoszenia: 238401 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o., ul. kpt. Mieczysław Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393164, fax 012 4117977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakowairport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech sztuk bramowych detektorów metalu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w MPL Kraków-Balice trzech sztuk fabrycznie nowych bramowych detektorów metalu standardu drugiego - przeznaczonych do kontroli bezpieczeństwa pasażerów. Oferowane detektory metalu muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1862/2006 z dnia 15 grudnia 2006 zmieniające rozporządzenie (WE) 622/2003 ustanawiające środki w celu wprowadzenia w życie wspólnych, podstawowych standardów dotyczących bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.35.00 - Lotniskowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.70.00 - Lotniskowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie zawodowe w wykonywaniu dostaw odpowiadajacych swym rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - przez przedstawienie co najmniej 2 zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw podobnych urzadzeń. 2.2.Oferowane detektory metalu muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1862/2006 z dnia 15 grudnia 2006 zmieniające rozporządzenie (WE) 622/2003 ustanawiające środki w celu wprowadzenia w życie wspólnych, podstawowych standardów dotyczących bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym. 3.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie jak we wzorze załączonym do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale V pkt.2.1 SIWZ. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia; e)wykaz osób wchodzących w skład zespołu wykonawczego do prac instalacyjnych. Do oferty powinien być załączony dokument potwierdzający spełnienie standardu drugiego przez oferowane urządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakowairport.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miedzynarodowy Port Lotniczy im.Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. 32-083 Balice, ul.M. Medweckiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 32-083 Balice, ul.M.Medweckiego 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.