eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › spr. nr 8/WNoŻ/SGGW/2014 Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Warszawa: spr. nr 8/WNoŻ/SGGW/2014 Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności
Numer ogłoszenia: 23836 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: spr. nr 8/WNoŻ/SGGW/2014 Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu kalkulacyjnym, który stanowi Załączniki nr 6.1 - 6.3 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone na 3 części. - Zamawiający oświadcza, iż posiada chromatografy i spektrometry firmy Shimadzu oraz Thermo Scientific: Lp.-Nazwa aparatu:-Rok produkcji :-Nr seryjny:-Model:-Producent 1.-Chromatograf cieczowy HPLC-1986-267080KR-LC6A-Shimadzu 2.-Chromatograf cieczowy HPLC-2003-L20104370246 US -LC20AD-Shimadzu 3.-Chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem mas GCMS-QP2010-2005-C70264101249 SA-GCMS QP2010-Shimadzu 4.-Chromatograf gazowy sprzężony ze spektrometrem mas GCMS-QP2010 plus-2005-C70384300028 J1-GCMS QP2010S-Shimadzu 5.-Chromatograf gazowy z detektorem płomieniowo jonizacyjnym GC-FID-2012-712100936-Trace 1300-Thermo Scientific - Wymagany przedmiot zamówienia musi być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta chromatografów i spektrometrów. Zgodnie z zaleceniami serwisu, w celu ograniczenia awaryjności sprzętu, do chromatografu firmy Shimadzu zalecane jest stosowanie oryginalnych części zamiennych. - Części zamienne powinny być nowe, nie używane, nie regenerowane, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. - Części muszą być kompatybilne i przeznaczone do pracy poprzez zastosowanie maksymalnych parametrów jakościowych danego aparatu. - Zaoferowane przez Wykonawcę części zamienne równoważne muszą spełniać parametry techniczne i jakościowe określone przez producenta danej części. W celu udowodnienia /równoważności/ Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną oferowanej części, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie oferowanych części z wymaganymi przez Zamawiającego. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia aparatu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych części równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. W przypadku zaistniałej sytuacji Wykonawca ponosi koszt wymiany uszkodzonych części, a w razie braku możliwości wymiany, ponosi koszty naprawy aparatu. - Ubezpieczenie i transport części do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie części, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. Przedmiot zamówienia, określony w Załącznikach nr 6.2-6.3, przygotowano w oparciu o realizacje dostaw kolumn i akcesoriów chromatograficznych w okresie ostatnich 12 miesięcy z uwzględnieniem bieżącego zapotrzebowania, w ramach prowadzonych badań naukowych, laboratoryjnych i dydaktycznych, a których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania kolumn i akcesoriów tych samych firm bądź posiadających parametry jakościowe takie same lub lepsze w stosunku do wskazanego ze względu na metodykę prowadzonych badań oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz powtarzalności wyników oraz kompatybilności z urządzeniami analitycznymi. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał nazwę wyłącznie w celu określenia wymaganych kolumn i akcesoriów, ich parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać. Wykonawca, oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP: a) wykazać, że oferowane przez niego kolumny i akcesoria spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności, że są one tożsame pod względem charakterystyki analitycznej. b) wykazać, że oferowane przez niego kolumny i akcesoria (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur) sprawdzających jakość oferowanych kolumn i akcesoriów, w tym np. kalibracji urządzeń. c) wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych kolumn i akcesoriów oraz innych materiałów zużywalnych. d) przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych kolumn i akcesoriów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. e) Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny również ponoszą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in.: -za bezpowrotne zniszczenie materiału badawczego, -utratę porównywalności wyników badań z wynikami współpracujących grup badawczych oraz badaniami własnymi. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał okres gwarancji nie krótszy niż maksymalny oferowany przez producenta lub co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Na opakowaniu kolumn i akcesoriów będących przedmiotem zamówienia musi być umieszczona data produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwa producenta. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Krótki opis części zamówienia: Część: 1. Części do chromatografów i spektrometrów 2. Kolumny chromatograficzne 3. Akcesoria chromatograficzne Kod CPV: 38432200-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 6.1. - 6.3. do SIWZ Realizacja umowy odbywać się będzie sukcesywnie przez zamówienia częściowe zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie rzeczowym i ilościowym do 20 % podstawowej wartości przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - Zaoferowane przez Wykonawcę części zamienne równoważne muszą spełniać parametry techniczne i jakościowe określone przez producenta danej części. W celu udowodnienia ?równoważności? Wykonawca załączy do oferty specyfikację techniczną oferowanej części, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie oferowanych części z wymaganymi przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 10 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w §14 pkt 5 wzoru umowy:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2834
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności KBMiOŻ ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa bud. nr 32, , pok. nr C1033.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:00, miejsce: SGGW w Warszawie Wydział Nauk o Żywności Katedra arstwa WiejskiegoBiotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności ul. Nowoursynowska 159 C, 02-776 Warszawa budynek nr 32 (biało-zielony).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Części do chromatografów i spektrometrów CPV: 38432200-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II Kolumny chromatograficzne CPV: 38432200-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy części wymiennych do chromatografów i spektrometrów mas w tym kolumn chromatograficznych dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Oceny Żywności na Wydziale Nauk o Żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Akcesoria chromatograficzne CPV: 38432200-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.