eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Woda › Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z przygotowaniem rozliczenia rzeczowo-finansowego dla zadania inwestycyjnego pnRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Czarna Woda: Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z przygotowaniem rozliczenia rzeczowo-finansowego dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap I
Numer ogłoszenia: 238348 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda , ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z przygotowaniem rozliczenia rzeczowo-finansowego dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi:
A. W zakresie dokumentacji projektowej:
Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z oświadczeniem o jej kompletności oraz prawomocnymi pozwoleniami na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda- etap I.

B. W zakresie pozyskiwania środków finansowych i opracowania dokumentów formalno - prawnych, a także koordynacji działań związanych z rozliczeniem umów o dofinansowanie zadań inwestycyjnych:
1.Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, przedłożonego do wybranej oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację.
2.Przejęcie od Zamawiającego i analiza kompletnego wniosku oraz umowy dot. dofinansowania inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego a także wniosku o pożyczkę z WFOŚiGW.
3.Uczestnictwo w negocjacjach z WFOŚiGW w celu podpisania umowy pożyczki na kwotę wyższą od wstępnie przyznanej przez Zarząd WFOŚiGW w Gdańsku.
4.Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności do Urzędu Marszałkowskiego (dot. Regionalnego Programu Operacyjnego) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a w szczególności: sprawozdań etapowych, protokołów zdawczo-odbiorczych stwierdzających wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
5.Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące.
6.Pilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących.
7.Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym,
8.Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach.
9.Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonej dotacji i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące.
10.Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie, niezbędnych w celu otrzymania przyznanych kwot dotacji i pożyczki.

C.W zakresie realizacji robót:
1.Przejęcie od Zamawiającego kompletu dokumentacji projektowej wraz z oświadczeniem o kompletności, pozwoleń na budowę, zawartych umów o wykonanie robót budowlanych oraz kopii wybranej oferty.
2.Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie.
3.Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, w tym:
a)kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
b)sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c)bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy,
d)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
e)kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń.
f)dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy,
g)uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania.
4.Organizowanie narad koordynacyjnych, min. co 14 dni, dotyczących realizacji zadania, w tym finansowania zadania zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
5.Współpraca z Kierownikami budowy oraz z nadzorem autorskim.
6.Opracowanie projektu protokołu odbioru robót.
7.Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty.
8.Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania,
9.Koordynacja pracy inspektorów nadzoru wszystkich branż.
10.Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie min. 3 razy w tygodniu, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
11.Sprawdzenie materiałów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego.
12.Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji.
13.Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji.

D.W zakresie wykonywania czynności w okresie gwarancji i rękojmi: Wykonywanie czynności w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będzie na odrębnie uzgodnionych warunkach, które określone zostaną w umowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2-3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawca spełniał następujące warunki:
    1.Wykazał się zatrudnieniem minimum 5 pracowników w okresie każdego z 3 ostatnich lat, tj. 2006, 2007, 2008, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na podstawie umowy o pracę.
    2.Wykazał się doświadczeniem w pełnieniu usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnych w tym jednej o długości min. 6 km i o wartości minimum 3 mln zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
    3.Wykazał się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w rozliczaniu środków finasowych pochodzących ze źródeł zewnętrznych na co najmniej dwóch inwestycjach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej w tym jednej inwestycji o długości min. 6 km i wartości min 3 mln zł brutto finansowanej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.
    4.Dysponuje osobami, w tym:
    a)inspektorem nadzoru branży sanitarnej, posiadającym wykształcenie wyższe, 10 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót na co najmniej 2 wykonanych sieciach kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej jak 6 km każda, w zakres której wchodziła realizacja min. 2 przepompowni.
    b)inspektorem nadzoru branży drogowej - posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej lub równoważne,
    c)inspektorem nadzoru branży elektrycznej, posiadającym wykształcenie wyższe oraz uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym sprawowanie nadzoru inwestorskiego lub pełnienie funkcji kierownika budowy
    d)specjalistą ds. rozliczeń posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych, w tym co najmniej 2-ch inwestycji współfinansowanych ze środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej.
    5.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym - załącznik nr 1 do oferty.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być składane w zakresie poszczególnych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, przez tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek, spośród wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca, a jeżeli dany warunek wykonawcy ci spełniają łącznie, składają oświadczenie wspólne. Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinien złożyć odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
    a.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    b.informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - załącznik nr 3 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać każdy Wykonawca.
    c.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - załącznik nr 4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać każdy Wykonawca.
    d.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    3.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów:
    a)Doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu pełnionych usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - - w tym okresie, na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnych tym jednej o długości min 6 km i o wartości minimum 3 mln zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie.
    b)Doświadczenie zawodowe w rozliczaniu środków finansowych pochodzących ze źródeł pozabudżetowych:
    Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w rozliczaniu środków finansowych pochodzących ze źródeł zewnętrznych na co najmniej dwóch inwestycjach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej, w tym jednej inwestycji o długości min. 6 km i wartości min 3 mln zł brutto finansowanej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej - załącznik nr 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie.

    c)Potencjał kadrowy:
    Informacji na temat zatrudnionych pracowników w okresie każdego z ostatnich trzech lat, tj. 2006, 2007 i 2008, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości minimum 5 pracowników, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - załącznik nr 8
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie.
    Informacji o osobach, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego - załącznik nr 9.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    d)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Zamawiający żąda następującego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
    polisy (bez załączników), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 10, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
    4.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo nie może być ogólne, a musi szczegółowo określać zakres umocowania.
    5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 1 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mową w ust 1. w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Czarna Woda ul. Mickiewicza 7 83-262 Czarna Woda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie finansowana ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.